×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

برادر اخلاق رسانه ای را رعایت کنید - برادر اخلاق رسانه ای را رعایت کنید / با اشاعه ی سوء برداشت راه به جایی نتوان برد! -

علی علیپور نیاول مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری همای گیلان نوشت: چندی پیش باتوجه به درخواست های مردم متنی در زمینه جاده نامناسب بازکیاگوراب به سیاهکل توسط نگارنده به نگارش درآمد و عنوان شد که این جاده مطابقتی باحجم گردشگران ندارد اما برادری از این نوشته بهره برداری سیاسی نمود.

اولا هدف نگارنده نه این نماینده مجلس بود و نه نماینده مجلس سابق بلکه مراد بیان واقعیت بود و یافتن راهکار …

ثانیا خدمات برجای مانده از نماینده سابق بر همگان مبرهن و نیازی به بازگوکردن نیست که «آفتاب آمد دلیل آفتاب».

ثالثا هرچند اینجانب با نماینده سابق لاهیجان و سیاهکل رفاقت داشته و دارم اما همواره سعی نمودم حرمت جایگاه نماینده کنونی را حفظ نمایم، زیرا سخت بر این عقیده پایبندم که در هر حال یار شاطر باشم نه بار خاطر!

و حتی با این که همواره قلم بدست دارم حتی یکبار هم نقدشان نکردم چه رسد به سیاسی بازی در رسانه (که بی شک خودشان هم به این مسئله معترفند) و سعی بر این بود تا به ایشان مجال بدهیم تا با آرامش به امور نمایندگی خود برسند تا زیانی متوجه مردم نگردد و خود نیز در هر حال با وی همراه باشم.

رابعا به برادر همکارم که متاسفانه افتخار آشنایی با وی را ندارم توصیه می شود در خدمت رسانه باشد نه خوش خدمتی و در آستانه عید سعید فطر از خداوند متعال برایش آرزوی موفقیت در این راه پرخطر دارم.

خامسا به عنوان کسی که دو دهه درخدمت رسانه هستم حتی دوست نداشتم پاسخی بنویسم این چند کلمه نیز من باب توصیه به این دوست عزیز به نگارش درآمد وگرنه:
«گرجمله کائنات کافر گردند
بر دامن کبریاش ننشیند گرد»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.