پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • «FATF» دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی است
    25 خرداد 1397 - 13:19
    شناسه : 129894
    0

    امام جمعه رشت گفت: طرح «FATF» را دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی دانست و گفت: نمایندگان مجلس با بررسی درست این طرح کشور را دچار بحران نکنند.

    پ
    پ

    آیت الله فلاحتی - «FATF» دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی است - FATF

    به گزارش ایسنا، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، ماه رمضان را ماه رحمت الهی دانست و اظهار کرد: عمر انسان به سرعت می گذرد و کسی سعادتمند خواهد شد که از خداوند اطاعت کند.

    وی با بیان اینکه انسان به وسیله تقوا به سعادت دنیا و آخرت می رسد، گفت: اگر در انجام کارها رضای الهی را مد نظر قرار دهیم به سرانجام مقصود خواهیم رسید.

    نماینده ولی فقیه در گیلان، با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، خاطرنشان کرد: روز شهادت مرد برجسته حوزه علم و عرفان به ما یادآوری می کند که قدردان اساتید باشیم و جایگاه آنان را گرامی بداریم.

    امام جمعه رشت، در ادامه خواستار توجه قوه مقننه به طرح «FATF» شد و عنوان کرد: آمریکا از سال ۲۰۰۱ این طرح را مطرح کرده؛ در حالی که مبارزه با پولشویی در ایران پیش تر شروع شده و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

    وی طرح «FATF» را دسیسه آمریکا برای مانور در کشورهای اسلامی دانست و یادآور شد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند تا جریان ۲۰۳۰ رغم نخورد.

    آیت الله فلاحتی، با اشاره به زد و بندهای مالی آمریکا در جهان، گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی می خواهند از طریق «FATF» به ما ضربه بزنند لذا نمایندگان با بررسی درست این طرح کشور را دچار بحران نکنند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.