×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

محمد احمدی فرماندار رشت 2 - مدیران نباید در جلسات همدیگر را مورد مواخذه قرار دهند | جلسات برای شهرداران حکم زنگ تفریح را دارد -

فرماندار شهرستان رشت در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان اینکه ادعایی که در شهرستان داریم بر اساس تلاش های ما است، گفت: اگر به رئیس ادارات ایرادی می‌گیریم به این علت است که می‌دانیم قابلیت شهرستان رشت بسیار زیاد است.

سید محمد احمدی با اشاره به اینکه باید طوری کار شود که اعتبارات شهرستان به صورت کامل جذب گردد، افزود: اقدامات در راستای تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال‌ پایدار روستایی باید با سرعت بیشتری در شهرستان رشت دنبال گردد.

فرماندار رشت با بیان اینکه با کم‌کاری و عدم مدیریت صحیح نباید مردم را نسبت به عملکرد مدیران ناامید کرد، گفت: متاسفانه علی‌رغم همه پیگیری‌ها کار به سمت جلو پیش نمی‌رود در حالی که تمام این پرونده ها، فرصت شغلی برای شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و مدیران شهرستان در جذب اعتبارات باید همت کنند، افزود: شهرداران شهرستان این جلسات برایشان حکم زنگ تفریح را دارد و فقط در ساعات آخر در این جلسات حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار رشت خطاب به شهرداران گفت: شهرداران باید همان جدیت در مورد گرفتن سهمیه آسفالت را برای ارایه طرح های اشتغال زایی داشته باشند تا کار به سمت جلو حرکت کند.

احمدی با تاکید بر اینکه در سیستم مدیریتی شهرستان رشت به عملکرد و گزینش مدیران توجه‌ ویژه‌ای می‌شود، افزود: هزار و ۹۵۳ فرصت شغلی با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود و رشت توانمندی بیشتری در این حوزه دارد.

وی یادآور شد: عدم حل موانع و مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی از سوی مدیران شهرستان رشت قابل پذیرش نیست.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه حوزه بوم‌گردی در شهرستان رشت نیازمند توجه بیشتر است و یک ماه تا پایان اجرای طرح اشتغالزایی در شهرستان رشت باقی مانده است، تصریح کرد: نباید دیگر شاهد این باشیم که در جلسات مدیران همدیگر را مورد مواخذه قرار دهند. باید به سمت حل مشکل و رفع موانع پیش برویم و همچنین در مورد بوم گردی بخشها و مدیران تحرک بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در کمیته فنی شهرستان رشت ۲۱۱ طرح مصوب که ۶۰ طرح از این تعداد مربوط به حوزه اشتغال فراگیر و ۱۵۱ طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی است، گفت: با اجرای طرح‌های مصوب هزار و ۹۵۳ فرصت شغلی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۷ درصد سهم اعتبار شهرستان رشت در اشتغال فراگیر در کمیته فنی مصوب شده است، خاطرنشان کرد: ۷۷ درصد سهم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی شهرستان رشت در کمیته فنی به تصویب رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.