شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اگر کسی فکر می‌کند که دولت استعفا می‌دهد اشتباه فکر می‌کند/ جان و آبروی‌مان را با افتخار فدا می‌کنیم
    06 تیر 1397 - 21:04
    شناسه : 130987
    0

    رئیس‌جمهوری کشورمان گفت: ما امروز در خط مقدم مرز اقتصاد، آبرو و عزت ایران ایستاده‌ایم و جان و آبروی‌مان را با افتخار فدا می‌کنیم، اما اگر کسی فکر می‌کند دولت استعفا می‌دهد، کنار می‌کشد یا می‌رود، اشتباه می‌کند.

    پ
    پ

    کسی فکر می‌کند که دولت استعفا می‌دهد اشتباه فکر می‌کند - اگر کسی فکر می‌کند که دولت استعفا می‌دهد اشتباه فکر می‌کند/ جان و آبروی‌مان را با افتخار فدا می‌کنیم - استعفا

     

    حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز طی سخنانی در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت با رئیس‌جمهوری با بیان اینکه ما به عنوان خط مقدم در کنار هم هستیم و همه نظام و مسئولان کشور نیز در این راه در کنار هم هستند، گفت: من می‌گویم که از روز ۱۸ اردیبهشت تا به امروز هر روز ما یوم القدر و هر شب ما لیل قدر بوده است. من شعار نمی‌دهم حدیث پیغمبر را برایتان خواندم که می‌فرماید: «در خط مقدم بودن ارزشش از شب قدر بالاتر است».

    وی افزود: ما در خط مقدم و مرز اقتصاد، آبرو و عزت ایران ایستاده‌ایم، جانمان را فدا می‌کنیم و آبرویمان را با افتخار می‌دهیم اما اگر کسی فکر می‌کند که دولت استعفا می‌دهد، کنار می‌کشد یا می‌رود اشتباه فکر می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.