جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت «روحانی» توانست آرامش را به اقتصاد برگرداند
    05 شهریور 1395 - 20:10
    شناسه : 13281
    0

    فرماندار لاهیجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شرایط موجود دولت تدبیر و امید الزام کرد که به دنبال اصلاح شاخص های اقتصادی جامعه برود و با اصلاح این شاخص ها آرامش و ثبات در بازار فراهم شده است. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی افزود: خدمتگزاران مردم در دولت […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شرایط موجود دولت تدبیر و امید الزام کرد که به دنبال اصلاح شاخص های اقتصادی جامعه برود و با اصلاح این شاخص ها آرامش و ثبات در بازار فراهم شده است.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی افزود: خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید برای حل همه مشکلات مردم، یک لحظه از خدمت باز نخواهند ایستاد و با تمام توان در خدمت مردم هستند و در رفع مشکلات می کوشند.
    وی اظهار داشت: قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم ذخایر کالاهای راهبردی کشور به حداقل رسیده و آشفتگی در اقتصاد حاکم و خزانه کشور خالی شده بود اما دولت دکتر روحانی توانست این مشکلات را برطرف کند و آرامش را به اقتصاد برگرداند.
    احمدی بیان داشت: در هفته دولت امسال ۱۵۶ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان به بهره برداری می رسد که این طرح ها از نظر تعداد ۳۸درصد و از نظر اعتبار ۷۶درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد.
    وی یادآور شد: در سال ۱۳۹۰ ، هفتاد روستای شهرستان لاهیجان گاز داشت اما هم اکنون به ۱۸۰روستا گازرسانی شده که نشان می دهد طی سه سال، ۱۱۰روستا در این شهرستان گازدار شده است.
    شهرستان لاهیجان با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان واقع است./ایرنا

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.