سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آسمان گیلان در نخستین روزهای هفته پیش رو، صاف تا قسمتی ابری است
    05 شهریور 1395 - 20:58
    شناسه : 13282
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در نخستین روزهای هفته پیش رو، صاف تا قسمتی ابری است. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است که بر این اساس ضمن افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر، وزش باد […]

    پ
    پ

    هواشناسی

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در نخستین روزهای هفته پیش رو، صاف تا قسمتی ابری است.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است که بر این اساس ضمن افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر، وزش باد و احتمال مه صبحگاهی مورد انتظار می باشد.
    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل و رودبار با 35 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به دیلمان با 14 درجه سلسیوس عنوان کرد.
    وی بیشینه و کمینه دمای رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 34 و 22 درجه سلسیوس عنوان کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز استان را با 38 درجه سلسیوس مربوط به لوشان و کمینه دمای فردا را با 15 درجه سلسیوس مربوط به دیلمان و ماسوله پیش بینی کرد.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.