×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

جواد تن‌زاده - تن‌زاده: به دیوان عدالت اداری شکایت کردم! / پرونده سپیدرود به AFC می رود -

جواد تن زاده در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص اینکه آیا رسما از مالکیت سپیدرود انصراف داده است یا خیر گفت:من انصراف نداده‌ام و کمیته اخلاق هم به این پرونده ورود کرده است.به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده‌ام و قرار است تا هفته آینده رای صادر شود.

وی افزود: برای اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و هیات فوتبال مافیایی این استان متاسفم چون آقایان تا دیروز به دنبال واگذاری باشگاه به شخص دیگری بودند، حتی چهارشنبه گذشته هم در تهران به دنبال واگذاری باشگاه به شخص دیگر هستند. آنها خودشان هم نمی‌دانند در حال چه کاری هستند.در مورد جذب بازیکنان تیم هم باید بگویم که کار را با دلال بازی پیش بردند و دیدید که سپیدرود در بازی قبل چقدر ضعیف بازی کرد.

مالک پیشین سپیدرود تاکید کرد:ما حدود ۴٫۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و برای این ارقام اسناد هم داریم.جالب است وقتی رای را به سود آقایان صادر کردند مشخص شد که داوری همه زوایا را بررسی نکرده که ما این مبلغ را هزینه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تا هفته گذشته هر چکی کشیده بودیم پاس کردم که بخشی از مطالبات علی کریمی را هم در آن قرار دادم ولی بخش دوم طلب علی کریمی که در اواخر این ماه است را پرداخت نمی‌کنم و بهتر است مسئولان هیات فوتبال پاسخگوی کریمی باشند.جالب است آقایان فقط به این خاطر که ما به یک میلیارد و نیم از تعهداتمان عمل نکردیم باشگاه را می‌خواستند از ما بگیرند ولی مشخص نیست به آقایان جدید چقدر فرصت دادند.

تن‌زاده تاکید کرد: من در همین زمینه از طریق وکیلم به AFC هم اطلاع رسانی خواهم کرد که باشگاه با چه شرایطی از ما گرفته شده و به شخص دیگری واگذار شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.