×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

دکتر علیرضا صادقی رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان 3 - تن زاده حکم دادگاه را هم قبول ندارد؟/ با اطلاع مدیریت باشگاه برای جذب اسپانسر اقدام کردیم - ابوالفضل صادقی

مالک سابق باشگاه سپیدرود در برنامه نود مدعی شد که معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان گیلان با خریداران جدید باشگاه سپیدرود مذاکره کرده است.

در این رابطه دکتر ابوالفضل صادقی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان گیلان در گفت و گو با گیل خبر توضیحاتی ارائه داد.

وی در ابتدا گفت:  مالک سابق باشگاه تلاش دارد با به راه انداختن جنگ روانی شکست خود در دادگاه را به نوعی جبران کند و دوباره خودش را وارد متن کند. آن چیزی که آقای تن زاده می گوید غیر قانونی است ، به تایید دادگاه محترم رسیده است و ایشان اکنون هیچگونه مسئولیتی در باشگاه سپیدرود ندارد. این که می گویند پرونده سپیدرود در کمیته اخلاق و کمیته های دیگر بررسی می شود سناریوسازی است که محلی از اعراب ندارد. مگر می شود حکم قانونی را بی ارزش کرد و بازهم ادعا کرد که همچنان مالک باشگاه ما هستیم.

صادقی در ادامه گفت: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این نکته است که سپیدرود به آرامش و یک منبع درآمد پایدار برسد و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان همه تلاش خود را می کند. ما هیچ گونه مشکل شخصی با کسی نداریم، بسیار برای همه خوب بود که ایشان به تعهدات خود پایبند باشند و روال کار را ادامه دهند ولی وقتی شرایطی را می بینیم که بازیکنان، کادرفنی و هواداران ابراز نگرانی می کنند مشخص است که یک جای کار می لنگد و در این راستا اداره ورزش و جوانان وارد کار شد و با بررسی همه شرایط و مشاهده عدم پرداخت تعهدات حکم داوری خود را صادر کرد که این حکم به تایید دادگاه محترم نیز رسیده است.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان گیلان در ادامه اظهار کرد: شرایط ویژه سپیدرود به گونه ای است که از راه های مختلف برای کسب درآمد این باشگاه تلاش کنیم و به همین دلیل به دنبال اسپانسری بودیم که به این تیم کمک کنیم.برای جذب اسپانسر مذاکراتی با افرادی داشتم که به همین بهانه خواستار گفت و گو با ما شدند. ولی متوجه شدیم که این افراد از سوی مالک سابق باشگاه حاضر شده بودند و در همان ابتدا این مذاکره شکست خورد و اکنون که ایشان این مذاکره را اطلاع رسانی کرده اند بیشتر متوجه می شویم که از سوی چه کسانی خط گرفته بودند.

صادقی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر چک اول بازیکنان و کادرفنی سپیدرود توسط مالکین جدید پرداخت شده است و ما نیز هرکاری که به جذب اسپانسر و پرداخت تعهدات مالک دارد انجام می دهیم. خوشبختانه قرارداد خوبی با مالکین جدید بسته شده که در صورت عدم پرداخت تعهدات قرارداد آن ها ابطال می شود. ولی ما فعلا چنین قصدی را نداریم و در نظر داریم که بیشترین همکاری را با آن ها انجام دهیم و مذاکرات برای جذب اسپانسر نیز به اطلاع مدیریت باشگاه رسیده بود.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان گیلان در پایان گفت: خوشبختانه با حضور مالکین جدید بسیاری از بازیکنان قدیمی با باشگاه سپیدرود تمدید کرده اند و بازیکنان جدیدی نیز جذب شده اند، امیدواریم در فرصت باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی نیز جذب باشگاه شوند تا با تیمی کاملتر در رقابتهای لیگ برتر آماده و هواداران سپیدرود را خوشحال کنند. در این میان نباید چندان به افراد شکست خورده  اعتنا کرد که حضور کوتاه خود در فوتبال را به بدترین شکل تجربه کرده اند و البته هرکس که بخواهد با شانتاژ و تهدید و شعارهای توخالی وارد این عرصه شود محکوم به شکست است و این مساله هم به تایید مراجع قانونی رسیده است و هم هواداران فوتبال به آن اذعان دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.