جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضرورت تلاش و جدیت بیشتر برای جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی
    11 مرداد 1397 - 14:57
    شناسه : 133980
    0

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر گفت: مهمترین دغدغه و برنامه دولت ایجاد اشتغال و رفع فقر بوده و در این راستا تسهیلاتی برای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و فراگیر در نظر گرفته‌شده و رودسر برای جذب حداکثری سهم تسهیلات شهرستان نیازمند تلاش و جدیت بیشتری است.

    پ
    پ

    وارسته فرماندار رودسر - ضرورت تلاش و جدیت بیشتر برای جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی - رودسر

    سرپرست فرمانداری رودسر در جلسه اشتغال، سرمایه‌گذاری و بوم گردی این شهرستان، ایجاد اشتغال و رفع فقر مطلق را از سیاست‌های دولت خواند و اظهار کرد: باید تمام همت و تلاش شهرستان رودسر برای بهره‌گیری از فرصت باقی‌مانده در راستای سهم شهرستان در جذب تسهیلات اشتغال به‌کارگیری شود.

    علی وارسته بهدانی افزود: سهم اعتباری شهرستان رودسر در حوزه اشتغال روستایی 20 میلیارد و 478 میلیون تومان است.

    وی با اشاره به اینکه تاکنون 289 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، شیلات و میراث فرهنگی به ارزش 32 میلیارد و 244 میلیون تومان با پیش‌بینی 519 نفر اشتغال در کمیته اشتغال شهرستان رودسر مصوب شده است، گفت: تعداد 301 طرح به ارزش 33 میلیارد و 554 میلیون تومان از طریق کمیته استانی به بانک معرفی‌شده‌اند.

    سرپرست فرمانداری رودسر سهم اعتباری این شهرستان در حوزه اشتغال فراگیر 34 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون 17 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، شیلات و میراث فرهنگی به ارزش بیش از 14 میلیارد و 167 میلیون تومان با پیش‌بینی 290 نفر اشتغال در کمیته اشتغال شهرستان مصوب معرفی‌شده است.

    وی بیان کرد: طرح‌های مصوب شده در 45 جلسه کمیته فنی شهرستان صورت گرفته که 12 جلسه در سال 96 و 33 جلسه در سال 97 برگزارشده است.

    وارسته تحقق اهداف اشتغال‌زایی را مستلزم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی خواند و تصریح کرد: رودسر دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری بالایی است که می‌تواند عامل مهم برای توسعه و پیشرفت این شهرستان باشد.

    گفتنی است ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری با ارائه تسهیلات کم‌بهره از اولویت‌های دولت است و در این نشست بر لزوم بهره‌گیری از فرصت باقی‌مانده در راستای جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی شهرستان رودسر تأکید شد در این راستا ضمانت بانکی از مهم‌ترین مشکلات طرح‌های ارائه‌شده بیان شد می‌طلبد برای محقق شدن اهداف دولت بانک‌ها تا حد امکان خم شود بدون اینکه قانون‌شکنی گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.