جمعه, 6 مهر 1403 Friday, 27 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
ارتباط موثر و سازنده با دنیا از افتخارات برجام است
6 شهریور 1395 ساعت: 14:39
شناسه : 13424
1

فرماندار رودسر ارتباط موثر و سازنده با دنیا را از بزرگترین افتخارات دولت تدبیر و امید در موضوع برجام عنوان کرد. به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی رودسری به مناسبت هفته دولت در دیدار با امام جمعه چابکسر و جمعی از مسئولان نهادها و ادارات شهرستان رودسر و بخش چابکسر در شرق استان گیلان با بیان […]

پ
پ

امیرجانبازی

فرماندار رودسر ارتباط موثر و سازنده با دنیا را از بزرگترین افتخارات دولت تدبیر و امید در موضوع برجام عنوان کرد.

به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی رودسری به مناسبت هفته دولت در دیدار با امام جمعه چابکسر و جمعی از مسئولان نهادها و ادارات شهرستان رودسر و بخش چابکسر در شرق استان گیلان با بیان این که از افتخارات برجام این بود که با دنیا ارتباط برقرار کنیم گفت : این ارتباط بیشترین کمک را در تحقق اقتصاد مقاومتی به ما خواهد داد که می توان هم از حیث درون نگری و برون نگری کشور را به سمت پیشرفت بیشتر سوق داد .
وی با یاد آوری این مطلب که تعامل با دنیا برای اجرای اقتصاد مقاومتی لازم بود افزود : معتقدم به لطف دستاوردهای برجام اقتصاد مقاومتی نیز به بهترین شکل ممکن در کشور اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
فرماندار شهرستان رودسر با تاکید بر این مطلب که یکی از اولویت های مهم برای دولت تدبیر و امید موضوع ایجاد اشتغال در کشور است اظهار کرد : دولت رویکرد جدی خود را در بحث اشتغال با پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رساند عملیاتی کرده بطوری که در هر جایی که پروژه ای افتتاح می شود شما رد پایی از اشتغال را در آن می بینید.
جانبازی رودسری با بیان این که در هفته دولت امسال 163 پروژه با حجم سرمایه گذاری 290 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد بیان داشت : تحقق این پروژه ها زمینه اشتغال زایی دائم و غیر دائم 600 نفر را فراهم کرده است.
به گفته وی ،پروژه هایی که در این شهرستان امسال تعریف شده عمدتا در غالب اقتصاد مقاومتی است و از این حیث این شهرستان در این زمینه موفق عمل کرده است.
فرماندار شهرستان رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با یاد آوری این مطلب که هفته دولت را باید همگان مغتنم بشمارند افزود : مردم انتظار دارند خدمات و دستاوردهای دولت به نحو شایسته بازگو و منعکس شود و طبیعتا مردم هم قدر دان زحمات مسئولان خود خواهند بود.
جانبازی رودسری حضور ملت ایران را در صحنه های مختلف انقلاب بویژه در شرایط کنونی متاثر از آن دانست که مردم شرایط موجود کشور را به خوبی درک ،ضمن این که فعالیت های مسئولان خود را نیز ارج می نهند .
وی با بیان این مطلب که چند اولویت مهم در این شهرستان در قالب شعار سال و هفته دولت اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ملت دولت ،امیدوار و استوار اجرایی و عملیاتی شده افزود : ما بر این اساس موضوعات پروژه ها را پیگیری می کنیم و بهترین چیزی که می تواند ما را به مردم معرفی کند در قالب اقدام و عمل این است که در وظایف خودمان همدل و همزبان باشیم و همین امر می تواند روحیه نشاط و شادابی را در مردم افزایش دهد.
به گفته وی ،دلیل این نامگذاری بی جهت نیست اگر کاری صورت می گیرد بطور قطع متاثر از همدلی و همزبانی و اگر غیر این باشد ما نمی توانیم کار خودمان را به درستی انجام دهیم.
امام جمعه چابکسر هم در این نشست با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر فراموش ناشدنی هستند افزود :دلیل این امر این است که آنان برای خدا گام برداشتند و بنده مخلص خدا بودند و بیشترین تاثیر گذاری را در عمر کوتاه خود برای جامعه انجام دادند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود کشاورز قاسم آبادی در ادامه سخنان خود با گلایه از این که برخی روزنامه ها دیپلماسی دولت را می کوبند و متاسفانه برخی ائمه جمعه هم در خطبه های نماز جمعه بر طبل آن می کوبند و دیپلماسی دولت را توهین می کنند آن را عملی نادرست دانست.
وی گفت : ما نباید دولت را در نماز جمعه مورد حمله قرار دهیم و بکوبیم انتقاد سازنده خوب است اما نباید دولت کوبیده شود که متاسفانه در داخل برخی روزنامه ها بی جهت دولت را مورد هجمه و انتقاد قرار می دهند.
وی با طرح این سئوال که آیا کوبیدن دولت منفعت برای نظام دارد در پاسخ گفت : بطور قطع خیر این درست نیست و همه باید حامی دولت باشیم.
حجت الاسلام کشاورز قاسم آبادی با بیان اینکه کار اجرایی واقعا کار سختی است و همه باید پشتیبان دولت باشند بیان کرد : امامان جمعه و همه روسای ادارات و نهادها و نمایندگان دولت باید با دولت همگام و همسو باشند و دولت را مورد حمایت قرار دهند.
دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.