جمعه, 6 مهر 1403 Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
رشد ابر و احتمال رگبار باران در گیلان از فردا
6 شهریور 1395 ساعت: 17:47
شناسه : 13431
1

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از رشد ابر و احتمال رگبار باران در استان از فردا (یکشنبه) خبر داد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس در بعضی مناطق افزایش ابر، وزش […]

پ
پ

هواشناسی

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از رشد ابر و احتمال رگبار باران در استان از فردا (یکشنبه) خبر داد.

به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس در بعضی مناطق افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی رشد ابر و احتمال رگبار پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با 37 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به دیلمان با 15 درجه سلسیوس عنوان کرد.
وی بیشینه و کمینه دمای رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 35 و 19 درجه سلسیوس عنوان کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز استان را با 37 درجه سلسیوس مربوط به لوشان و رودبار و کمینه دمای فردا را با 15 درجه سلسیوس مربوط به دیلمان پیش بینی کرد.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.