چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای فردوسی پور صاحب سپیدرود مردم رشت هستند!
    16 مرداد 1397 - 15:19
    شناسه : 134332
    1

    بهادر سبحانی پور*: شب گذشته و در بخشی از گفتگوی تلفنی عادل فردوسی پور مجری برنامه نود و خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود، عادل فردوسی پور با ادبیاتی زننده در خصوص تیم فوتبال سپیدرود خطاب به عزیزی گفت: «آقا یک سوال کلاً تیم بد انتخاب میکنی، قبول داری اینو؟ تیمهایی که مشکل دارن، مالک […]

    پ
    پ

    بهادر سبحانی پور سپیدرود رشت - آقای فردوسی پور صاحب سپیدرود مردم رشت هستند! - بهادر سبحانی پور

    بهادر سبحانی پور*:

    شب گذشته و در بخشی از گفتگوی تلفنی عادل فردوسی پور مجری برنامه نود و خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود، عادل فردوسی پور با ادبیاتی زننده در خصوص تیم فوتبال سپیدرود خطاب به عزیزی گفت: «آقا یک سوال کلاً تیم بد انتخاب میکنی، قبول داری اینو؟ تیمهایی که مشکل دارن، مالک ندارند، دوتا هستن، صاحاب ندارن!» این ادبیات عجیب فردوسی پور اما با واکنش های بسیاری از سوی هواداران باشگاه سپیدرود روبرو شد.

    بسیاری از هواداران تیم فوتبال سپیدرود در فضای مجازی علاوه بر موضع گیری های تند و تیز علیه فردوسی پور خواستار عذرخواهی وی بابت اظهاراتش شدند. علاوه بر این عادل فردوسی پور اگر مردم شهر رشت را به خوبی نمیشناسد باید بداند که صاحبان واقعی تیم فوتبال سپیدرود مردم غیرو این شهر هستند که به هیچ عنوان مقابل توهین های او کوتاه نخواهند آمد و بهتر آن است که نوع ادبیات زشت و سخیف خود را در خصوص این تیم عوض کند.

    تیم فوتبال سپیدرود برخاسته از قلب های عاشق مردم این شهر است و هرگز اجازه نمی دهند کسی تیم محبوب شان را بی صاحب خطاب کنند. عادل فردوسی پور قطعاً باید بداند روزی می تواند با خوشحالی از مرگ ماهیان خروشان بگوید که سپیدرود بخشکد! اگر تیم محبوب او در لیگ انگلیس شعارش تو تنها قدم نخواهی زد است، شعار هواداران سپیدرود سپیدرود بخشد، ماهی ها می میرند است. پس بهتر آن است که برای زمین زدن این تیم از ابتدای لیگ نقشه نکشد و با عذرخواهی از تمام مردم شهر رشت، ادبیات خود را نسبت به سپیدرود عوض کند تا شاهد برخورد جدی مردم شهر رشت و هواداران سپیدرود نباشد.

    *عضو سابق کمیته فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود و مسئولیت آن برعهده نویسنده است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.