جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۱۰ دختر با گاز کلر در استخر مسموم شدند /جزییات
    19 مرداد 1397 - 10:44
    شناسه : 134630
    0

    مهدی فراهانی در تشریح این ماجرا اظهار داشت: ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه از یکی از استخرهای قم با اورژانس مبنی بر اعلام مسمومیت تماس گرفته شد که بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد. وی گفت: نخستین آمبولانس ظرف کمتر از پنج دقیقه به محل رسید و پس از اعلام نیاز به آمبولانس های زیادتر سه […]

    پ
    پ

    - ۱۰ دختر با گاز کلر در استخر مسموم شدند /جزییات -

    مهدی فراهانی در تشریح این ماجرا اظهار داشت: ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه از یکی از استخرهای قم با اورژانس مبنی بر اعلام مسمومیت تماس گرفته شد که بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.
    وی گفت: نخستین آمبولانس ظرف کمتر از پنج دقیقه به محل رسید و پس از اعلام نیاز به آمبولانس های زیادتر سه دستگاه آمبولانس دیگر نیز اعزام شد.
    فراهانی افزود: در این حادثه متأسفانه ۱۰ دختر کم سن و سال دچار گاز گرفتی محدود با گاز کلر شدند که هشت نفر آن ها به بیمارستان منتقل و دو نفر نیز در محل درمان شدند.
    سخنگوی اورژانس قم گفت: کار امدادرسانی به این مصدومان از خود محل آغاز شد و به بیمارستان منتقل شدند.
    وی تأکید کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم بارها آمادگی خود را برای بازدید از وسایل امدادی و ارائه آموزش های لازم به غریق نجات ها اعلام کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.