×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بیات 4 - از جان سپیدرود چه می خواهید آقای بیات؟ -

گیل خبر نوشت: به دنبال تعدد مشکلات پیش آمده برای سپیدرود که منجر به شکایت کادرفنی از باشگاه شد، کیومرث بیات به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شد. این در حالی است که بیات در چند روز گذشته انتقادات تندی را از مدیریت باشگاه و عوامل منتسب به آن مطرح کرده بود. اما همان طور که در حضور مالکین سابق و فعلی باشگاه خود را تاثیرگذار می دانست دوباره در این تیم پیدا شد.

سوالی که مالکین باشگاه و همچنین آقای بیات به آن پاسخ نمی دهند این نکته است که دستاورد حضور آن ها در  سپیدرود  چه چیزی است. مگر نه این است که جزء بدهی و وعده و عید هیچ نتیجه ای از سپیدرود حاصل نشده است که سرمربی باشگاه صبح تا شب از عدم تعهدات آن ها گلایه می کنند. جالب است که تنها راهکار فعلی امثال بیات در حال حاضر چیزی جزء درخواست از این و آن برای کمک به سپیدرود نیست. همان طور که قبلا نیز چیزی جزء توزیع آب معدنی و ساخت هتلی نامعلوم نبود.

روز پنجشنبه گذشته در حالی که شهرداری و شورای شهر در حال برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران در تالار گلستان رشت بود، آقای بیات باشگاه سپیدرود تقاضای کمک مالی از شهرداری رشت را به سرپرست شهرداری تقدیم کرد که تعجب همگان و مخالفت سرپرست شهرداری را به همراه داشت.

آقای بیات در ماه های اخیر نشان داده که که چیزی جزء مطرح کردن خودش همراه نداشته است. وی به جزء همان چند هفته ای که هنوز معلوم نیست بر چه مبنایی به نام مالک باشگاه معرفی شد و بعد از آن تیم را از وی گرفته اند مسئولیتی در سپیدرود نداشت اما هر از چندگاهی با معرفی چند سرمایه گذار خودش را مطرح می کرد. قبل از فصل گذشته وی که توسط مالک قبلی باشگاه به کنار گذاشته شده بود طی نامه ای به رئیس هیات فوتبال یک تیم از صنایع بزرگ را جهت خرید تیم سپیدرود معرفی کرده بود و نوشته بود در بدو ورود کل بدهی بازیکنان و کادرفنی و بدهیای معوقه و همچنین سه میلیارد و سیصد میلیون تومان بدهی فصل گذشته توسط این سرمایه گذاران پرداخت و تسویه می شود. همچنین پرداخت دیون صداوسیما، خرید ملزومات تیم با نظر سرمربی و بستن تیم کامل و ضمانت نامه لازم از جمله وعده های بیات در این نامه بود. حال باید ایشان توضیح دهند که کدام شرط ایشان رعایت شده است که آن ها را مطرح کرده است و حال که به مقام مدیرعاملی باشگاه رسیده جزء درخواست کمک از شهرداری می خواهد از سرمایه کدام نهاد و ارکان و شخصی هزینه کند تا سپیدرود را نگه دارد.

اظهارات بیات در مورد مدیریت فوتبال اوج بیگانگیش با فوتبال را نشان می دهد. از ورود ۷۰ هزار آب معدنی در ورزشگاه که در همان ابتدای کار کنار گذاشته شد تا ساخت هتل و امکانات دیگر به نام باشگاه نشان از آن داد که تنها این مسائل نمایش هایی است که هرگز به درد این باشگاه نخواهد خورد. حال نیز می بینیم که دستیار شاخص خداداد ادعا می کند که دو بازیکن کامرونی با دلالی تیم وارد تیم شده اند که ایشان در جواب می گویند قرار بود به صورت تستی و رایگان بازی کنند. مگر دوران بردگی است؟

هرچه است این سرک کشیدنهای رئیس هیات شطرنج گیلان در امور سپیدرود ضمن اینکه به وی مرتبط نیست در کار تیم اختلال ایجاد کرده است و تنها تشتت و سردرگمی را ایجاد کرده است. یادمان نرفته بعد از ۵ هفته باخت اعلام کرد نظرمحمدی در باشگاه می ماند ولی بعد به بهانه تصمیم بازیکنان او را برکنار کرد. از روانخواه در مقابل علی کریمی حمایت کرد و وقتی دید کریمی منتقد تن زاده خودش را شیفته وی خواند! از نوین حمایت تمام قد کرد و حال که خود را دور از آن ها می بیند به منتقدش تبدیل شده است. ولی ناگهان به نام سپیدرود نامه درخواست کمک مالی کرده است. یعنی او دنبال فردی دیگر برای باشگاه است؟ می خواهد پولی را که می گوید در سپیدرود هزینه کرده از شهرداری بگیرد؟ همه این ها ممکن است باشد یا نباشد. اما مهم این است که نان سپیدرود با این شیوه و رفتارها «بیات» شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.