×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

خداداد عزیزی - در جلسه با نوین وضعیتم مشخص می‌شود/ مدیرعامل جدید باشگاه احساسی و جوگیر شده -

خداداد عزیزی شب گذشته در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی «با ورزش» درباره نتیجه دیدار سپیدرود رشت مقابل ماشین سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: در بازی که با ماشین سازی داشتیم از قبل هم به شما گفته بودم هر چه زمان پیش برود سپیدرود به شرایط بهتری می‌رسد. به تمام طرفداران سپیدرود قبل از بازی با سایپا اعلام کرده بودم به زمان نیاز داریم. بازی با ماشین سازی را نگاه کنید خوب عمل کردیم. مطمئنم مقابل پدیده مشهد در بازی‌های خانگی به امتیازگیری روی می آورند.

عزیزی در پاسخ به این سوال که سه امتیاز دیدار مقابل پدیده با او یا بی او برای سرخپوشان به دست می‌آید، پاسخ داد: درباره صحبت‌های مدیرعامل نوپا باید بگویم که قبلا امتحانش را پس داده است. آزموده را آزمودن خطاست! دست گل‌های او هنوز قابل مشاهده است. دو بازیکن سیاه پوست آورده بود و ما نپذیرفتیم. شاید ناراحت باشد اما ناراحتی او مهم نیست چون این سپیدرود است که اهمیت دارد. اینکه زمان برگزاری تمرین چه زمانی است و مربی بومی یا غیربومی روی کار می‌آید تا زمانی که تکلیف من مشخص نشده است، بیات نمی‌تواند اظهار نظر کند.

سرمربی سپیدرود رشت ادامه داد: با آقای نوین صحبت کردم. خطا را با خطا جبران نمی‌کنیم. چیزی که آزمایش شده را نباید دوباره امتحان کنیم. به آقای نوین گفتم باشگاه سپیدرود به دو چیز نیاز دارد: پول و آرامش. بعد از نتیجه گیری در تبریز به سختی گرفتیم حالا نیاز به آرامش و پول داریم. گفتم شما مدیرعاملی منصوب کردید که هنوز نرسیده دوست دارد آرامش را برهم بزند. اگر هم او تصمیم دارد از تیم بروم، باید پایان همکاری با من کتبی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از سوی مدیرعامل اعلام شود.

خداداد عزیزی درباره اینکه قرار است فردا در جلسه‌ای با محمد نوین وضعیت او مشخص شود، اظهار داشت: شاید فردا با مالک به توافق رسیدم و قبلا هم روز دوشنبه زمان تمرین را اعلام کردم. فکر می‌کنم آقای بیات قوانین بازی را بلد نیست. مدیرعامل حق دخالت در امور فنی را ندارد و از لحاظ قانونی در حال حاضر من سرمربی قانونی تیم هستم. به نظرم مدیرعامل جدید باشگاه احساسی و جوگیر شده اند. شک نکنید تیمی که من جمع کردم در درجه اول اکثرا مثل برادران من هستند. به اینجا نیامدم که تیم را رها کنم. آرزو دارم با سپیدرود قهرمان شوم و با کمک تماشاگران و مسئولان استان به این مهم دست پیدا کنیم. من با آقای نوین و الماس خاله صحبت کردم. قرار شد توافق کنیم و پای شخص دیگری به این توافق باز نشود.

ایلنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.