×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

علی اصغر جمشیدنژاد - با پیش‌بینی واقع بینانه افکار عمومی را در جهت منافع ملی هدایت کنیم -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان علی اصغر جمشیدنژاد در نشست هم‌اندیشی جانشینان شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌های گیلان که صبح امروز در محل سالن اجتماعات مرکز کنترل مدیریت بحران استانداری برگزار شد، برداشت دقیق نسبت به پدیده‌های محیطی را ضروری دانست و افزود: وقایع محیطی را به درستی تحلیل و با اقدامات پیشگیرانه در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان هر پدیده را از لحاظ تحلیلی متأثر از دو عامل بیرونی و داخلی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی به عنوان عامل بیرونی، مجدانه در تلاش است تا منطقه خاورمیانه را به منطقه‌ای بحرانی تبدیل کرده و اظهارات مقامات سیاسی و نظریه پردازان این کشورها گویای این مدعاست.

وی با اشاره به حضور نظامی آمریکا و متحدانش به اشکال مختلف در لیبی، سوریه، عراق و افغانستان و یمن اظهار داشت: باید با تمام توان در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم .

جمشیدنژاد شرایط اقتصادی را از جمله عوامل تاثیر گذار داخلی دانست و تصریح کرد : با پیش‌بینی، برآورد و اقدام متناسب و تأثیرگذار در جهت هدایت افکار عمومی تلاش کنیم.

وی تحریف در جهت تخریب جامعه را از دیگر توطئه های دشمنان برشمرد و افزود: در این راستا دشمنان بخشی از واقعیت را بازگو کرده و انحراف را ایجاد و بر اساس آن شروع به تخریب می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت : باید با فکر، اندیشه و بهره‌گیری از ظرفیت اندیشمندان، صاحبان نظر، رسانه و دانشگاهیان در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنید .

جمشیدنژاد بر ضرورت آشنا ساختن افکار عمومی با واقعیت‌ها تاکید و تصریح کرد: ارائه تحلیل درست و مناسب از تحلیفاتی که به عنوان تخریب از سوی دشمنان انجام می‌شود ضروری است.

وی بر لزوم ارتباط مناسب با تشکل‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: باید با بازگو کردن مسائل و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنان در جهت اصلاح رویه و تأثیر دادن در تصمیمات اتخاذی بهره گیریم.

جمشیدنژاد تشخیص ضرورت‌ها براساس انتظارات عمومی جامعه را مهم دانست و افزود: انشاء الله اقدامات ما رضایت خداوند متعال و رفاه و آسایش مردم را در پی داشته باشد.

IMG 7527 747x498 - با پیش‌بینی واقع بینانه افکار عمومی را در جهت منافع ملی هدایت کنیم -

IMG 7560 747x498 - با پیش‌بینی واقع بینانه افکار عمومی را در جهت منافع ملی هدایت کنیم -

IMG 7540 747x498 - با پیش‌بینی واقع بینانه افکار عمومی را در جهت منافع ملی هدایت کنیم -

IMG 7537 747x498 - با پیش‌بینی واقع بینانه افکار عمومی را در جهت منافع ملی هدایت کنیم -

IMG 7529 747x498 - با پیش‌بینی واقع بینانه افکار عمومی را در جهت منافع ملی هدایت کنیم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.