پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به جای «ساکت شدن» چرا نمی روید؟
    29 مرداد 1397 - 12:26
    شناسه : 135584
    0

    رئیس هیات فوتبال گیلان در جایی می گوید « مگر من بودجه دارم که آن را به کسی نمی‌دهم؟» ولی قبل از آن با افتخار صعود سپیدرود را به نام خودش ثبت می کند. مگر شما بودجه داشتید که سپیدرود بالا آمده است؟

    پ
    پ

    الماسخاله - به جای «ساکت شدن» چرا نمی روید؟ - رئیس هیات فوتبال گیلان

    گیل خبر نوشت: به دنبال شعارهای تند علیه هیات فوتبال گیلان سرانجام رئیس این هیات واکنش نشان داد و اعلام کرد که در قبال مسائل سپیدرود دیگر لال خواهد شد تا تا او را تحت فشار قرار ندهند. او سعی کرد نشان دهد که افتخار صعود سپیدرود به لیگ برتر نتیجه زحمات هیات فوتبال است اما مشکلات و بحران ها به او ربطی ندارد.

    این که هیات فوتبال گیلان در امور باشگاهی سپیدرود دخالت نمی کنند برای کمتر کسی واقعیت دارد. حداقلش این است که آن ها فردی به نام شهاب مومنی را از داخل هیات فوتبال به این تیم وارد کرده اند که در قبال این تیم مسئولیت داشت و همه مالکین بعدی بعد از امضای وی در این تیم مسئولیت گرفته اند. این فرار به جلو که ما کاره ای نبوده ایم در حالی که بیات، تن زاده و نوین با نظر مستقیم آن ها ورود کرده اند برای همه جای سوال و تعجب دارد. حداقلش این است که اعتراف کنند در آوردن سرمایه گذار به باشگاه اشتباه عمل کرده اند و آن را می پذیرند. اما آن را هم حاضر نیستند قبول کنند و حال مدعی هستند که بعد از این دخالتی نخواهند کرد. اینجا هم جواب نقض پیدا می شود که آیا بهتر نیست به جای «لال شدن» و عدم دخالت کلا هیات فوتبال را رها کنند ، شاید افرادی پیدا شوند که بتوانند با دخالت به موقع و لازم جلوی بحران پیش آمده سپیدرود را بگیرند؟ این پتانسیل در بسیاری وجود دارد و بسیاری می توانند چنین وعده ای را نیز بدهند. اگر قرار است هیات فوتبال تنها به کار روتین خود ادامه دهد و به یک نهاد بی عمل تبدیل شود چه بهتر که همین حالا فرصت را در اختیار دیگران قرار دهد.

    رئیس هیات فوتبال گیلان در جایی می گوید « مگر من بودجه دارم که آن را به کسی نمی‌دهم؟» ولی قبل از آن با افتخار صعود سپیدرود را به نام خودش ثبت می کند. مگر شما بودجه داشتید که سپیدرود بالا آمده است؟ نقش شورا و شهرداری و ورزش و جوانان و مالکین گذشته، کادرفنی و بازیکنان و هواداران همه به هیچ انگاشته شده و تنها خودشان را بولد کرده اند که بدون بودجه صعود تیم را به وجود آورده اند. آیا کسی می تواند چنین سخنانی را باور کند و یا به آن اعتقاد داشته باشد. اینجا نیز می توانید حداقل بگوئید بین من و آقای شهاب مومنی یک نفر مقصر است. نمی توان هم دخالت های مالک گذشته منسوب به هیات فوتبال را تکذیب کرد و هم خودتان را از قضایا دور نگه دارید.

    بسیاری در هفته های گذشته سعی کردند مقصر اصلی عدم نتیجه گیری باشگاه سپیدرود را هواداران باشگاه بدانند. هوادارانی که بابت نتایج ضعیف این تیم عصبانی هستند اما شرط انصاف را رعایت کردند و بعد از پایان بازی همیشه بازیکنان را تشویق می کنند. پس نشان می دهد آن ها بدون هدف و تنها با احساس و بدون تعقل کاری نمی کنند. وضعیت فعلی فوتبال گیلان به زیرساختهایی برمیگردد که متولیانش بازیکنان این تیم نیستند. در مقابل این وضعیت اگر نمیتوانید کاری کنید به جای این که «سکوت کنید» بهتر است بروید که فردا خیلی دیر است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.