جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!
    01 شهریور 1397 - 10:30
    شناسه : 135925
    0

    دعوا بر سر یک پیامک ناشناس بود و دختر جوان نمی دانست برادرش چه فاجعه ای به بار خواهد آورد.

    پ
    پ

    1 - حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد! -

    سرهنگ “جواد صفایی” رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی اعلام مرکز پیام ، مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد در منطقه مهرشهر کرج ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

    وی افزود : بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم ه محل مذکور اعزام و در بدو ورود به صحنه با جسد بی جان زن جوانی به نام مهشید که با ضربات متعدد چاقو در هنگام اقامه نماز به قتل رسیده بود برخورد کردند.

    سرهنگ صفایی گفت : در بررسی صحنه جرم ، تعداد 2 تیغه چاقوی بزرگ و کوچک در کنار جسد کشف شد و با کمک تصاویر دوربین های مداربسته ، فردی که سراسیمه در حال فرار از محل قتل بود نیز شناسایی و به عنوان مظنون به قتل به اداره آگاهی دعوت شد.

    این مقام انتظامی گفت : حمید در بازجویی های تکمیلی ماموران ضمن اعتراف صریح به قتل اذعان داشت که مقتول خواهر وی است.

    سرهنگ صفایی در تشریح جزئیات خبر گفت: حدود ساعت 9 صبح بود که پدرم مرا از خواب بیدار کرد و اظهار داشت که ما می خواهیم به باغ یکی از اقوامشان برای ناهار برویم و از وی خواستند که همراه آن ها برود اما با توجه به عدم تمایل برای رفتن استراحت کردن را بهانه کرده و در خانه ماند تا این که در ساعت 11 صبح متوجه می شود خواهر بزرگترش نیز که به علت اختلاف با همسرش به خانه آن ها آمده در منزل است .

    وی اظهار کرد : برای این که خواهرش از تنهایی بیرون بیاید و سرگرم شود برای وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه خریده و تلگرام Telegram برایش نصب کرده و با شگردهای خاص در فضای مجازی ، تماس های وی را کنترل می کند تا این که متوجه ارتباط خواهرش با افراد ناشناس در فضای مجازی می شود.

    سرهنگ صفایی گفت : در روز حادثه بعد از خوردن صبحانه با خواهرش متوجه می شود که پیامی از شخص ناشناسی به خواهرش ارسال شد و بعد از گذشت دقایقی با بیان این که برایم کاری پیش آمده و باید منزل را ترک کنم ، قصد ترک خانه را داشت که موضوع گفت و گوی وی با افراد ناشناس را در فضای مجازی با وی مطرح کرده و با یکدیگر جر و بحث می کنند.

    رئیس پلیس آگاهی افزود : پس از پایان جرو بحث شان ، خواهر قاتل که آرام شده بود برای خواندن نماز آماده می شود و قاتل که به شدت عصبانی بود با استفاده از دو تیغه چاقو و وارد کردن 25 ضربه به پهلوی وی، او را در حال سجده به قتل رسانده و سپس با اورژانس تماس می گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.