×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 ۶۲۸ پروژه به‌مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد - ۶۲۸ پروژه به‌مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد - استاندار گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر مصطفی سالاری در حاشیه گلباران مزار شهدا با تبریک آغاز هفته دولت به اقدامات مهم این ایام در گیلان اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال ۶۲۸ پروژه به بهره برداری می رسد که بیش از ۶۴۰میلیارد تومان از اعتبار مربوط به اجرای آن به پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی تعلق دارد.

وی با بیان اینکه با احتساب پروژه های اجرایی در شهرداری های سراسر استان و نیز پروژه های بخش خصوصی حدود۱۳۰۰میلیارد تومان برای پروژه های هفته دولت در گیلان سرمایه گذاری شده،از افتتاح بسیاری دیگر از پروژه ها طی ایام آتی سالجاری خبر داد.

دکتر سالاری تصریح کرد: پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه های مختلف از جمله عمران شهری و روستایی،آب و فاضلاب ،انرژی،کشاورزی،صنعت،گردشگری و … بوده و آبادانی،توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون تلاش شده تا پروژه هایی که موجب فراهم شدن زیرساخت های توسعه و حضور بخش خصوصی در استان می شود را بیشتر مورد توجه قرار دهیم تا بعد از مرتفع کردن نیازهای سکونتگاهی شاهد بهبود فضای کسب و کار ،رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در گیلان باشیم.

وی در پایان از افتتاح پروژه های دیگری در دهه فجر خبر داد و افزود: تعامل دولت و بخش خصوصی می تواند علاوه بر کیفیت بخشی به خدمات رونق خوبی را برای استان گیلان به همراه آورد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.