جمعه, 6 مهر 1403 Friday, 27 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
غیبت عجیب 6 عضور شورا در جلسه انتخاب هیات‌رییسه/ در شورای‌شهر رشت چه می‌گذرد
7 شهریور 1395 ساعت: 20:37
شناسه : 13632
1

برخی اعضای شورای‌شهر رشت که در استیضاح شهردار از هیچ فشار و تهمتی دریغ نکردند، پس از به سنگ خوردن تیرشان رمقی برای حضور در جلسات شورا ندارند.   به گزارش «بامردم»، جلسه انتخاب هیات‌رئیسه شورای‌شهر رشت به علت غیبت 6 تن از اعضای شورایی که در ساختمان شورا حضور داشته اما در جلسه شرکت […]

پ
پ

139402141754495875235034

برخی اعضای شورای‌شهر رشت که در استیضاح شهردار از هیچ فشار و تهمتی دریغ نکردند، پس از به سنگ خوردن تیرشان رمقی برای حضور در جلسات شورا ندارند.

 

به گزارش «بامردم»، جلسه انتخاب هیات‌رئیسه شورای‌شهر رشت به علت غیبت 6 تن از اعضای شورایی که در ساختمان شورا حضور داشته اما در جلسه شرکت نکردند لغو شد.

بنا بر این گزارش تنی چند از این اعضای شورا که در استیضاح شهردار رشت از هیچ فشار و تهمتی دریغ نکردند، پس از به سنگ خوردن تیرشان رمقی هم برای حضور در جلسات شورا و تصمیم‌گیری برای پیشرفت و توسعه شهری ندارند.

به‌ راستی این اعضای شورا با چه اندیشه‌ای در این پارلمان‌شهری حضور یافته و دنبال اعمال نظرات شخصی و گروهی خود هستند و هیچ اهمیتی برای کار شورایی و خرد جمعی قائل نبوده و منافع مردم که ولی نعمت‌های آنان هستند را فدای امیال شخصی و خودخواهی خود می‌کنند.

با این حرکت برخی اعضای شورای‌شهر رشت و اقداماتی از این قبیل، چهره آنان بیش از پیش برای شهروندان مظلوم رشتی آشکار شده و قطعاً مردم همه این رفتارها را به درستی رصد کرده و در انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده و پای صندوق‌های رأی جواب محکمی به خودشیفتگان مرفه خواهند داد.

در یک‌سال گذشته و پس از انتخاب ثابت‌قدم به عنوان شهردار رشت شاهد تحولات بسیار عظیم و گسترده‌ای در شهر رشت بودیم که بنا به اعلام رسمی مسئولان دولتی در 4 دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

در زمان کوتاه مدیریت‌شهری ثابت‌قدم و مجموعه تیم مدیریت شهری، چنان تحولی در شهر فرسوده و زخم‌دیده این شهر به وجود آمد که شهروندان رشتی و مردم گیلان حتی در خواب خود هم این حجم از عمران و آبادانی و توسعه در بخش‌های گوناگون را بصورت یک‌جا و در طول یک‌سال متصور نبودند.

علی‌رغم حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس و مخصوصاً قاطبه مردم از شهردار تحول‌آفرین کلانشهر رشت، برخی اعضای شورای‌شهر رشت با جنجال‌سازی رسانه‌ای و بیان غیر واقعی مسائل سعی در تحت تاثیر گذاشتن موافقان شورایی شهردار رشت داشتند که با هوشمندی اکثریت شورای‌شهر و حمایت قاطع مردم و مسئولان از این مدیر، استیضاح محمدعلی ثابت‌قدم مسکوت ماند و این امر موجب نگرانی شدید و به انزوا رفتن مخالفان شورانشین شهردار شد تا برای اصرار به اقدام نسجیده خود، وظیفه ذاتی‌شان که پاسداری از حقوق مردم بوده و برای آن قسم یاد کرده‌اند را زیر پا گذاشته و علی‌رغم حضور در ساختمان شورا در جلسه رسمی و مهم انتخاب هیات‌رئیسه شرکت نکرده و حقوق مردم را لگدمال کنند.

قطعاً باید به شهردار رشت برای تعامل و همکاری با چنین اعضای شورایی خداقوت گفت و مدال افتخار داد، چراکه بخشی از وقت خود را باید صرف خنثی‌سازی توطئه و جوسازی مخالفان شورایی خود کرده و بخش دیگر را نیز به اقدمات روزمره و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و تحول‌آفرین کند. هر چند جوسازی‌ها هیچ‌گونه تاثیری در عزم راسخ ثابت‌قدم برای خدمت به مردم نداشته و همچنان در این راه پر مشقت ثابت‌قدم است./ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.