جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان راه اندازی شد
    08 شهریور 1395 - 1:09
    شناسه : 13634
    0

    کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان همزمان با هفته دولت طی مراسمی افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش «بامردم»، این کلینیک با دو میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار بازسازی و تجهیز و به مناسبت هفته دولت طی مراسمی با حضور مسوولان شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید. رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان […]

    پ
    پ

    افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه در شهرستان لاهیجان (7)

    کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان همزمان با هفته دولت طی مراسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

    به گزارش «بامردم»، این کلینیک با دو میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار بازسازی و تجهیز و به مناسبت هفته دولت طی مراسمی با حضور مسوولان شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.
    رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در مراسم گفت: کلینیک با همکاری دو نفر از خیرین منطقه بازسازی شده و در خدمت شهروندان شهرهای شرق گیلان قرار گرفته است.
    دکتر وهرام نوروزپور افزود: بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان به دلیل قرار گرفتن در سر راه سه شهرستان سیاهکل ، لاهیجان و آستانه اشرفیه در موقعیت استراتژیکی قرار دارد و به عنوان مرکز ترومای شرق گیلان معروف است و تجهیز این کلینیک تخصصی ضروری است.
    وی خواستار تجهیز بیشتر بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان شد و اظهارداشت: برای تجهیز این بیمارستان نیازمند دستگاههای تخصصی و تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه سی تی اسکن و توسعه بخشی های جانبی هستیم .
    وی کمبود پزشک ، و امکانات پزشکی و تخت ارتوپدی را از جمله نیازهای این بیمارستان ذکر کرد.
    وی با اشاره به اختصاص اعتبارات مناسب به شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در سال جاری نسبت به گذشته تصریح کرد: دو واحد بهداشت و درمان نیز در بازکیاگوراب شهرستان لاهیجان هر کدام با اعتبار چهار میلیارد و 500میلیون ریال در حال ساخت است که در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
    فرماندار لاهیجان نیز در این مراسم سلامت را یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دولت برغم فروش نفت به قیمت بسیار پایین تر از دوران دولت های نهم و دهم سلامت را به عنوان یک مسئله مقطعی نمی بیند بلکه آن را بسیار مهم و در اولویت برنامه ریزی های خود قرار داده است .
    محمداحمدی افزود: دولت می خواهد بیماران در بیمارستان ها دغدغه های بیمار و هزینه های آن نداشته باشند./ ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.