جمعه, 6 مهر 1403 Friday, 27 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
بهره‌برداری از ۳ تصفیه‌خانه صنعتی گیلان تا پایان سال‌جاری
8 شهریور 1395 ساعت: 11:13
شناسه : 13646
2

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: از ۶ طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در گیلان ۳ طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش گیل خبر، طهمورث لاهوتی اشکوری درباره تصفیه فاضلاب کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی اظهار کرد: از سال۹۳ تا این لحظه موضوع تجهیز تصفیه‌خانه‌ها برای ما حائز اهمیت بوده و همزمان احداث ۶ تصفیه‌خانه فاضلاب را […]

پ
پ

طهمورث لاهوتی (1)

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: از ۶ طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در گیلان ۳ طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیل خبر، طهمورث لاهوتی اشکوری درباره تصفیه فاضلاب کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی اظهار کرد: از سال۹۳ تا این لحظه موضوع تجهیز تصفیه‌خانه‌ها برای ما حائز اهمیت بوده و همزمان احداث ۶ تصفیه‌خانه فاضلاب را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: اولین تصفیه‌خانه احداث شده مربوط به شهرستان رودسربود که به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: ۲ طرح دیگر در شهرستان‌های  آستانه‌اشرفیه و رضوان‌شهر در برنامه است که تا پایان  سال امیدواریم به بهره‌برداری برسد.

لاهوتی با بیان اینکه از ۶ طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در گیلان ۳ طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد:  ۳ طرح دیگر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه عملیات‌اجرایی همه طرح‌های مذکور در دست اقدام است و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد، خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح‌ها شهرک‌های صنعتی گیلان در مجموع به ۱۳ تصفیه‌خانه مجهز خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه توسعه‌ای که در شهرستان لاهیجان طرح‌ریزی شده و اجرای آن امسال شروع خواهد شد، گفت: در این خصوص در مجموع به یک رشد ۲ برابری یا صددرصدی خواهیم رسید.

لاهوتی‌اشکوری افزود: منابع ملی، داخلی و عمرانی استان‌گیلان را برای اجرای پروژه مذکور مورد استفاده قرار می‌دهیم.

وی افزود: هر کدام از این طرح‌ها ۶ نفر اشتغال مستقیم  و غیرمستقیم در تجهیز مواد شیمیایی و حمل نقل و… خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان با بیان اینکه شهرکی که تصفیه‌خانه فاضلاب دارد، می‌تواند تا رده ۶ زیست‌محیطی طبق ضوابت استقرار صنایع را در خود جای دهد، خاطرنشان کرد: این قابلیت باعث پویایی صنعت می‌شود.

ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.