×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

لاریجانی رییس مجلس - لاریجانی: گزارش سؤال از رئیس‌جمهور به قوه قضائیه ارسال نمی‌شود -

به گزارش مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری اظهار داشت: تخلفاتی در اداره کشور رخ داده است که نتیجه آن، رأی ۲۰۰ نماینده در مورد استنکاف رئیس‌جمهور از اجرای قوانین بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور از قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برنامه پنجم توسعه، قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، قانون اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و قانون حمایت از تولید ملی استنکاف کرده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی افزود: پیش از این نیز کمیسیون‌های مجلس گزارشات متعددی در مورد تخلف رئیس‌جمهور از قوانین ارائه دادند؛ دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها نیز گزارش‌های جداگانه‌ای داده‌اند.

وی تصریح کرد: آقای رئیس! مهلتی را تعیین کنید تا این گزارش‌ها، تلفیق و استنکاف رئیس‌جمهور از قانون تهیه شود تا به قوه قضائیه ارائه گردد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در عناوین سؤال و گزارش‌ها، استنکاف از قانون نوشته می‌شد، حرف شما درست بود، اما این بحث نبوده است.

وی اظهار داشت: اگر سؤال از رئیس‌جمهور تحت عنوان استنکاف از قانون و نقض قانون بود، ارسال به قوه‌قضائیه انجام می‌شد؛ وگرنه امکان‌پذیر نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.