جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه آیفون را ردیابی کنیم؟
    07 شهریور 1397 - 12:00
    شناسه : 136726
    0

    آیفون جزو گوشی هایی است که وقتی گم می شود، هیچ مسکنی برای آرام کردن صاحب آیفون موثر نخواهد بود. اما اگر این اتفاق بیفتد از چه روشی برای یافتن آیفون استفاده خواهید کرد؟ ابتدا مطمئن شوید گوشی گم شده! صادقانه بگوییم؛ گاهی توهم می زنیم، یعنی گوشی در اتاق، زیر تحت، زیر بالش، زیر […]

    پ
    پ

    apple device 1 - چگونه آیفون را ردیابی کنیم؟ -

    آیفون جزو گوشی هایی است که وقتی گم می شود، هیچ مسکنی برای آرام کردن صاحب آیفون موثر نخواهد بود. اما اگر این اتفاق بیفتد از چه روشی برای یافتن آیفون استفاده خواهید کرد؟

    ابتدا مطمئن شوید گوشی گم شده!

    صادقانه بگوییم؛ گاهی توهم می زنیم، یعنی گوشی در اتاق، زیر تحت، زیر بالش، زیر صندلی ماشین و … است و فکر می کنیم، گم شده است. این مشکل وقتی بدتر می شود که گوشی خاموش باشد. بنابراین اول همه جا را خوب بگردید تا مطمئن شوید گوشی شما گم شده است.

    ما درک می کنیم که بسیاری از شما بیش از آنکه نگران موبایل خود باشید نگران اطلاعات موجود در آن هستید. بنابراین، بهتر است اضطراب خود را کنترل کرده و همه جا را خوب بگردید.

    شکایت کنیم

    اگر مطمئن شدید که قطعا گوشی شما سرقت شده است، بنابراین وارد پروسه قانونی شوید و شکایت کنید. اگر گوشی شما دارای جعبه یا دارای اطلاعات خرید معتبری باشد، به راحتی می توانید شکایت کنید.

    تا  چند وقت قبل برای پیگیری سرقت یا مفقود شدن تلفن همراهتان مجبور بودید که درگیر روندی سخت و طاقت فرسا شوید یا اینکه قید آن را بزنید.

    اما خوشبختانه فعالان حوزه IT مشغول به کار شدند و برنامه ای را طراحی کردند که می توانید با ارسال یک پیام ساده به راحتی تلفن همراهتان را پیدا کنید.

    اپلیکیشن ویژه برای کاربران ios

    شما در سیستم عامل ios با نصب برنامه find my iphone و البته فعال کردن آن در تنظیمات می توانید در هر لحظه ای با ورود به اپل آیدی از محل تلفن همراهتان با خبر شوید.

    اندرویدی ها چه کنند؟

    جالب است بدانید در اندروید تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که به حساب کاربری جیمیل خود وارد شوید و در قسمت جست و جوی گوگل جمله find my phone  را تایپ کنید تا گوگل جای گوشی شما را پیدا کرده و همان ابزار های اپل را در اختیارتان قرار بدهد.

    به نظر شما شکایت از سارق روش بهتری است یا استفاده از اپلیکیشن ها؟ اساسا آیا استفاده از اپلیکیشن ها اولویت کاربران خواهد بود؟ تصمیم گیری در این مورد بسیار سخت است اما نظرات شما نیز برای ما حائز اهمیت بسزایی است. با ما در تماس باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.