شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاغری معجزه آسا با خوردن انگور در صبح
    07 شهریور 1397 - 13:15
    شناسه : 136733
    0

    خوردن انواع میوه در طول روز به طور کلی خالی از لطف نیست. البته به شرط اینکه با میوه ها هیچ مشکلی از لحاظ آلرژی یا هضم نداشته باشید. اما خوردن انگور به جای صبحانه به لاغری شما کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    - لاغری معجزه آسا با خوردن انگور در صبح - انگور

    انگور جزو میوه های گرم و خوشمزه است که انواع مختلفی هم دارد. لاغری معجزه آسا با خوردن این میوه در صبح جزو شگفتی هایی است که در این میوه به دنبال آن هستیم. برای دانش بیشتر در این زمینه، سراغ ادامه مطلب بروید.

    کارشناسان تغذیه بر این باورند مصرف میوه در وعده صبحانه به تناسب اندام و لاغری کمک شایانی می کند.انگور یکی از میوه هایی است که به سرعت افراد را به وزن دلخواه می رساند.

    انگور دارای ۷۹ درصد آب، ۱۴درصد قندهای مختلف، املاح معدنی و مجموعه‌ای از عناصر و ترکیبات سودمند است. انگور دارای ویتامین‌های A ، B، C ، D و املاحی مانند آهن، منیزیم، منگنز، کلر، ید، آرسنیک، فسفر و سیلیس است.همچنین دارای مقدار زیادی تانن است.

    دم کرده برگ جوان انگور جهت دفع ادرار، بیماری نقرس، زردی و استفراغ مفید است. قند انگور بطور مستقیم و آسان وارد خون می‌شود و در عضلات و کبد ذخیره می‌شود. در حالی که سایر قندها باید به قند خون تبدیل شده و بعد وارد خون شوند.

    تمام خواص(Properties) انگور در کشمش است. حتی ارزش غذایی کشمش از انگور بالاترست. خوردن انگور معده را کاملاً تخلیه کرده، ادرار را زیاد می‌کند و فضولات معده را از بین می‌برد. انگور از امراضی مانند ترش کردن، سوء‌هاضمه، امراض جلدی، خونریزی معده ،ایجاد سنگ کلیه و مثانه جلوگیری می‌کند.

    آب انگور دارای مقادیر قند، تانن، فسفات، مواد صمغی، مواد سفیده‌ای، کلسیم و منیزیم است. مالیدن آب انگور تازه روی پوست(Skin) صورت باعث شادابی، جوانی و شفافیت چهره می‌شود.شیره ی انگور ملین است و برای کسانی که بر اثر یک بیماری طولانی یا عمل جراحیضعیف شده‌اند، بسیار مفید است.

    اگر انگور را به جای صبحانه بخورید و تا ظهر غذای دیگری نخورید، لاغر می‌شوید.انگور برای درمان التهاب معده و روده، کم‌خونی ، زیادی اوره، زیادی چربی خون ، امراض قلبی ،بیماری‌ نقرس، احتقان کبد، سنگ‌های صفراوی، بیماری‌های پوستی ، خروج مواد سمی از بدن از راه ادرار و تجدید قوای بدن پس از زایمان مفید است.

    منبع: سلامانه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.