چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سردبیر ” گیل و دیلم “ ، مشاور فرهنگی فرمانداری لاهیجان شد
    07 شهریور 1397 - 17:13
    شناسه : 136752
    0

    طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری لاهیجان، سید امیر اردوان میرحیدری به عنوان مشاور فرهنگی این فرمانداری منصوب شد.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۲۹ ۱۵ ۱۵ ۴۷ - سردبیر ” گیل و دیلم “ ، مشاور فرهنگی فرمانداری لاهیجان شد -

    ظهر امروز امیر جانبازی سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان طی حکمی سید امیر اردوان میرحیدری را به عنوان مشاور فرهنگی فرمانداری لاهیجان منصوب کرد.

    در بخشی از حکم امیر جانبازی خطاب به ایشان آمده است:

    نظر به شایستگی، تعهد و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان مشاور فرهنگی فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف خداوند بزرگ با تعامل و همکاری سایر فعالین فرهنگی و هنری، در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروز و پایدار باشید.

    گفتنی است سید امیر اردوان میرحیدری دانش آموخته کارشناسی حقوق و دانشجوی کارشناسی ارشد این رشته و از فعالان شناخته شده سیاسی ، فرهنگی استان است که سردبیری پایگاه خبری تحلیلی گیل و دیلم را نیز بر عهده دارد . میرحیدری از جمله فعالان سیاسی است که در حوزه ی فرهنگ و نیز ، شاعری ، دستی بر قلم دارد.

    سید امیر اردوان میرحیدری همچنین در انتخابات سال ۹۲ از فعالین اصلی ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در شهرستان لاهیجان و در سال ۹۶ ، مسئولیت کمیته وکلای جوان ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در استان گیلان به ریاست سارنگ حسن پور را بر عهده داشت .

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.