×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

افتتاح 93 پروژه در بخش کوچصفهان 12 - افتتاح 93 پروژه بااعتبار 22میلیارد تومان در بخش کوچصفهان / گزارش تصویری - رشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت؛ محمد علی ویشگایی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری رشت در ششمین روز از هفته دولت با اشاره به بهره برداری ازپروژه عمرانی در بخش کوچصفهان گفت اظهار کرد : تعداد۹۳ پروژه بااعتبار ۲۲میلیارد تومان در بخش کوچصفهان در هفته دولت به بهره برداری رسید .

ویشگایی با بیان اینکه ۶ پروژه بخش کوچصفهان با حضور جمعی از مسئولان و روسای ادارات به بهره برداری رسید، گفت : این پروژه ها شامل اجرای طرح هادی روستاهای ایمن آباد و سده با هزینه اجریی ۹۵۰۰ میلیون ریال ،آسفالت و روکش روستای کدو سرا با ۱۶۵۰ میلیون ریال ،افتتاح و بهربرداری کارخانه برنجکوبی با اعتبار ۵/۲ میلیارد ، بهربرداری روکش آسفالت سه پروژه همزمان به طول ۱/۹ با اعتبار یک میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری به افتتاح کارخانه برنج کوبی تمام مکانیزه در روستای سده اشاره کرد و افزود : این کارخانه با رقم ۲و نیم میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی احداث شده است .

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده شود گفت : پروژه های شهرستان رشت ۳۸ درصد از پروژه های استان را تشکیل می دهد و انچه در هفته دولت امسال بسیار حایز اهمیت است استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که تا کنون ۴۰ درصد از پروژه های شهرستان رشت بهرمندی ظرفیت بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از پروژه‌های نام برده، مردم بخش کوچصفهان از خدمات ارزنده‌ای بهره مند می‌شوند.

وی افزود : این پروژه ها با همکاری بنیاد مسکن ،راه و شهرسازی ،میراث فرهنگی و گردشگری و جهاد کشاورزی به مرحله اجرای و احداث رسیدند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت افزود : امسال تعداد پروژه ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و این نشان از رویه عملگرایانه در میان شوراها و دهیاران در روستاها را میدهد. ویشکایی با بیان اینکه باید روستاها نیز مانند شهر از رفاه مناسبی برخوردار شوند گفت: با فراهم کردن امکانات مناسب زندگی و ایجاد اشتغال در بین روستاییان باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر خواهیم بود.

عکاس: هومن بزرگی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.