جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نوین: کریمی به من گفت پول بیاور و مالک باش/ هرگز نگفتم از سپیدرود می‌روم
    10 شهریور 1397 - 9:33
    شناسه : 136914
    0

    مالک باشگاه سپیدرود گفت: در جلسه‌ای که با علی کریمی داشتیم توافق کردیم من مالک باشم و او مسائل فنی را بر عهده بگیرد.

    پ
    پ

    نوین - نوین: کریمی به من گفت پول بیاور و مالک باش/ هرگز نگفتم از سپیدرود می‌روم - رشت

    محمد نوین در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صحبت‌هایی که از او در فضای مجازی منتشر شده است، اظهارداشت: اخیرا اظهاراتی به نقل از من، مبنی بر این که من گفته‌ام هواداران نگران نباشند من دیگر به سپیدرود بر نمی‌گردم منتشر شد. در حالی که من اصلا چنین حرفی نزدم.

    وی افزود: من با علی کریمی جلسه‌ای داشتم و در آن جلسه کریمی به من گفت مشکلی برای همکاری ندارد. وی حتی متذکر شد در جلسه‌ای با مریم بخشی این موضوع را رسمی می‌کند. من همچنان مالک باشگاه هستم و او کار‌های فنی را انجام می‌دهد. در این جلسه محمد رضایی هم حضور داشت.

    نوین تصریح کرد: البته کریمی تاکید کرد این مالکیت مشروط بر این است که من پول بیاورم. از این رو من راهی شهرستان شدم تا نقدینگی را تامین و پول بیاورم. حتی از وی قول گرفتم و کریمی گفت: من اگر حرفی بزنم روی آن پا فشاری می‌کنم. حتی بار دیگر تلفنی با آقای رضایی صحبت کردم و او گوشی را به علی کریمی داد و او گفت: توافقاتمان به قوت خود باقی است و من با این اطمینان راهی شدم تا نقدینگی را فراهم کنم. از این رو من هیچگاه نگفتم به سپیدرود بر نمی‌گردم.

    نوین با اشاره به موضوع شکایت به دیوان اداری خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهم بر گردم دیگر شکایتی نمی‌کنم. این شایعه‌ای است که آقای تن زاده راه انداخته است. وقتی من برای بازگشت مذاکره می‌کنم دیگر چرا باید شکایت کنم. به کریمی هم اطمینان دادم شکایتی در کار نیست. من تا هفته آینده هر آنچه گفتند عملی می‌کنم. قرار است مقداری پول تهیه کنم تا مشکل مالی این تیم حل شود. از این رو فکر می‌کنم تا هفته آینده این اتفاق رخ دهد و من با نقدینگی لازم ورود کرده و با هم کار کنیم. تلاش می‌کنیم با کمک اسطوره فوتبال از اعتبار فوتبال گیلان دفاع کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.