جمعه, 6 مهر 1403 Friday, 27 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
مخالفان بجای تخریب دولت، منصفانه نقد کنند
8 شهریور 1395 ساعت: 17:18
شناسه : 13712
2

فرماندار شهرستان املش گفت: مخالفان دولت تدبیر و امید، بجای تخریب دولت و عملکردهای بی شمار دولتمردان، از روی انصاف نقد کنند. به گزارش «بامردم»،  یونس محمودی روز دوشنبه در آیین تجلیل از مدیران نمونه و کارمندان نمونه اداره های مختلف که به مناسبت روز کارمند در کانون معصومیه املش برگزار شد، افزود: دولتمردان باید […]

پ
پ

دکتر یونس محمودی فرماندار شهرستان املش (8)

فرماندار شهرستان املش گفت: مخالفان دولت تدبیر و امید، بجای تخریب دولت و عملکردهای بی شمار دولتمردان، از روی انصاف نقد کنند.

به گزارش «بامردم»،  یونس محمودی روز دوشنبه در آیین تجلیل از مدیران نمونه و کارمندان نمونه اداره های مختلف که به مناسبت روز کارمند در کانون معصومیه املش برگزار شد، افزود: دولتمردان باید عدالت محوری را به تأسی از حضرت علی(ع) و دولت یازدهم سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید، دولتی است که در چشم انداز توسعه و رشد کشور گام برداشته و با فائق آمدن بر مشکلات ، کاستی ها را برطرف کرده و می کند.
فرماندار املش بیان داشت: از مخالفان دولت می خواهیم از روی انصاف به نقد دولت بپردازند نه اینکه تخریب را حربه کارشان قرار دهند.
وی یادآور شد: قبلا کشور ما در عرصه های پزشکی و درمانی دچار کاستی هایی بود و واردات بی رویه و بی کیفیتی به کشور انجام می شد اما امروز شاهد ذخیره کردن گندم در انبارهای کشور و نیز تولیدات ملی هستیم.
وی ترددهای بی شمار هیأت های سیاسی و اقتصادی در زمان دولت یازدهم را بی حکمت نخواند و افزود: امروز در این بخش ها شاهد تحولات چشمگیری هستیم، سرمایه گذاری ها در ایران افزایش یافته و رشد اقتصادی هر روز بهتر از گذشته است.
امام جمعه املش نیز در این همایش گفت: هشتم شهریورماه، روز تلخی برای مردم ایران است زیرا یک رئیس جمهوری و یک نخست وزیر را همزمان از دست دادیم.
حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی افزود: امروز دشمنان ما می دانند که با از دست دادن یک شخصیت، خللی در انقلاب بوجود نمی آید، انقلاب به راه خود با صلابت تر ادامه خواهد داد.
در پایان این مراسم از برخی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان املش و 34 کارمند نمونه قدردانی شد.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.