سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا می توانم برنامه های خرابکار گوشی را شناسایی کنم؟
    12 شهریور 1397 - 12:30
    شناسه : 137125
    0

    یکی از مشکلات رایج در اغلب گوشی های هوشمند وجود برنامه های خرابکار است. اما چگونه می توان با برنامه های مخرب مقابله کرد؟ اگر شما در خصوص گوشی هوشمند خود دچار مشکلاتی جدی هستید، بهتر است با ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب به شما می گوییم که چگونه با […]

    پ
    پ

    smart phones - آیا می توانم برنامه های خرابکار گوشی را شناسایی کنم؟ -

    یکی از مشکلات رایج در اغلب گوشی های هوشمند وجود برنامه های خرابکار است. اما چگونه می توان با برنامه های مخرب مقابله کرد؟

    اگر شما در خصوص گوشی هوشمند خود دچار مشکلاتی جدی هستید، بهتر است با ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب به شما می گوییم که چگونه با مشکلات رایج و برنامه های خرابکار گوشی خود مقابله کنید.
    قیمه ها را قاطی ماست ها نکنید!

    شاید از خواندن این تیتر بخندید اما واقعا بهتر است برنامه های کامپیوتری را تبدیل به برنامه های خرابکار گوشی خود نکنید. تلفن‌های هوشمند مانند رایانه‌های شخصی به طور روز افزون طیف وسیعی از تهدیدات نرم افزارهای مخرب را دارد. کاربران گوشی‌های هوشمند باید مانند کاربران رایانه‌های شخصی، در برابر کلاهبرداری‌های فیشینگ محتاط باشند و در برابر باز کردن هر لینک، از منابع نامشخص یا مشکوک، مقاومت کنند.
    از گوشی مدام قفل شده بترسید!

    اگر عادت دارید برای گوشی خود پسورد بگذارید و مدام آن را قفل کنید تا از شر برنامه های خرابکار در امان بمانید، کار درستی می کنید، اما اگر گوشی شما خود به خود قفل می شود، باید بدانید که دچار یک مشکل بزرگ شده اید.

    این موضوع نشان می دهد گوشی شما در معرض یک آسیب پذیری خطرناک قرار دارد. بنابر این، برای نصب یا دانلود برنامه‌ها تنها از نرم‌افزارهایی استفاده کنید، که به‌خوبی شناخته شده باشند و قانونی باشند و دستگاه Android را برای جلوگیری از بارگذاری برنامه‌هایی غیر از برنامه‌های منبع خود Android تنظیم کنید.
    نرم افزارهای امنیتی را نصب کنید

    تهدیدها توسط نرم افزارهای مخرب تلفن همراه در حال افزایش است. چندین برنامه امنیتی جامع در بازار Android وجود دارد که به شناسایی و محافظت در برابر برنامه‌های مخرب تلفن‌های همراه کمک می‌کند.

    شرکت‌ها باید در نظر داشته باشند راه حل مدیریت تلفن همراه را برای اطمینان دادن به تمام دستگاه‌هایی که به شبکه متصل میشوند، را طراحی کنند.
    حواستان به دانلودها باشد

    صرف‌نظر از اینکه برنامه رایگان است، یا هزینه آن پرداخت شده است؛ هر دانلود یک تهدید بالقوه برای امنیت گوشی‌هایتان است. قبل از دانلود هر برنامه در دستگاه‌تان در لیست بازار، آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

    «به نام تولیدکننده برنامه توجه کنید.» برنامه‌ای ممکن است قانونی به نظر بیاید، اما با نام تولیدکننده دیگری باشد؛ دور چنین برنامه‌‌هایی را خط قرمز بکشید.

    رتبه برنامه‌ها را برای اندازه گیری خوب بودن آنها چک کنید. اگر نرم‌افزاری به مدت ۶ ماه در دسترس بوده و اخیراً هم در دسترس است، پس آن نرم افزار امن است.

    اگر نرم افزاری بخواهد از شما اطلاعاتی را بگیرد و به منابع تلفن شما دسترسی داشته باشد، از دانلود کردن آن انصراف دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.