×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۹ ۰۳ ۰۹ ۵۹ ۳۰ - برگزاری مانور بررسی وضعیت تغزیه و تاب آوری پیشتیبانی سایت های تلفن همراه استان گیلان -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ با مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان و اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب کشور، مانور بررسی وضعیت تغزیه و تاب آوری پیشتیبانی سایت های تلفن همراه استان گیلان با حضور امیر محمدپور دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گیلان، فرهاد جاویدی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب کشور، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان و جمعی از کارشناسان مدیریت بحران استانداری گیلان و جمعی از اپراتورهای تلفن همراه، با هدف پایداری باطری های پشتیبان و تجهیزات تغذیه نیروی سایت های تلفن همراه برگزار شد.

در حاشیه این مانور دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به برگزاری این مانور عنوان کرد: این مانور به مدت دو روز برای سی و شش نقطه سایت در استان گیلان به صورت تصادفی در حال انجام می باشد و پس از قطع برق میزان پایداری منبع تغذیه پشتیبان مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

محمدپور با اشاره به پیشرفت صنعت الکترونیک بیان کرد: در عصر حاضر صنعت الکترونیک پیشرفت چشمگیری نموده است و به دلیل گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات وسایل الکترونیکی توسعه یافته‌اند، تامین انرژی به صورت آسان و مطلوب برای توسعه این وسایل یک ضرورت مهم و انکارناپذیر است و این ضرورت به حدی است که می‌توان باتری را قلب وسایل الکترونیک دانست.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با تاکید بر لزوم پیشبینی های لازم در مواقع بحرانی سایت های تلفن همراه اظهار کرد: با توجه به اینکه منبع تغذیه پشتیبانی سایت های تلفن همراه بدون وقفه فعال است، امنیت حفاظت بارهای حساس ضرورت دارد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل گیلان با تاکید بر بازرسی و نظارت زیرساخت ها فناوری اذعان داشت: بازرسی و نظارت بر تاسیسات و زیرساخت های فضای سایبری و فناوری و راهبری ایجاد و ارتقاء نظام اطلاع رسانی و عملیات روانی فضای سایبری در مواقع بحرانی از وظایف پدافند غیرعامل است.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان بر حفظ امنیت مردم تاکید کرد و گفت : وظیفه ما ایجاد فضای امن و آرام برای مردم در مواقع بحرانی است و تلاش همه دستگاه ها در کنار هم باید با هدف خدمت به مردم و رسیدن به نقطه ارامش در راستای سیاست های پدافند غیرعامل باشد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل گیلان با اشاره به قدرت شناسی و رفع تهدیدات در حوزه پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: قدرت شناسی و رفع تهدیدها در حوزه علم پدافند غیر عامل قرار دارد و برای توجه به ضرورت این موضوع باید این گونه مانورها بصورت دوره ایی برگزار گردد تا مشکلات و یا احیانا ضعف آن ها شناسایی گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.