×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۹ ۰۵ ۱۹ ۰۷ ۲۶ - تمام تلاش ما این است که تعاونی‌ها را از حالت شعاری خارج کنیم - با مردم

امیر جانبازی در جلسه بزرگداشت هفته تعاون و تقدیر از تعاونی‌های برتر شهرستان لاهیجان که با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در محل فرمانداری برگزار شد با تبریک هفته تعاونی و تشکر از تعاون‌گران شهرستان، گفت: بنده این آمادگی را دارم که در جلسات آینده در خدمت همه فعالین حوزه تعاونی باشم و صحبت‌های عزیزان را بیشتر بشنویم.

وی با تشریح کارهای انجام‌شده در شهرستان، افزود: در موضوع اشتغال‌زایی شهرستان لاهیجان جزو شهرستان‌های پیشتاز استان گیلان است و در طرح تکاپو جزو شهرستان‌هایی هستیم که بیشترین طرح‌های اشتغال‌زایی را دارد و برای دست‌یابی به این مهم جلسات به‌طور منظم و هر هفته برگزار می‌شود.

جانبازی ادامه داد: طرح‌های اشتغال‌زایی در کمیته‌های شهرستانی مصوب و به کمیته‌های استانی ارجاع داده شد و تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان از طرح‌های اشتغال‌زایی برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده است که تا به امروز بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان نیز دریافت شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان عنوان کرد: این تسهیلات توسط استاندار محترم مدیریت می‌شود و این میزان تسهیلات دریافت شده در شهرستان می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و همین ۱۰ میلیارد تومان دریافت شده می‌تواند ۱۵۰ شغل را ایجاد کند.

وی اظهار داشت: در تعاونی‌ها نیز لاهیجان دارای ظرفیت بسیار بالایی است، در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعتی و … تعاونی‌های شهرستان از ظرفیت بسیار خوبی بهره‌مند هستند.

جانبازی گفت: باید امور مرتبط با تعاونی‌ها با اطلاعات روز و بین‌المللی در شهرستان مدیریت شود و به لحاظ علمی نیز با برنامه‌ریزی اصولی امور را پیش ببریم که این اتفاق در شهرستان در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تعاونی‌ها را از حالت شعاری خارج کنیم و به لحاظ کیفی ارتقا دهیم و این بسیار اهمیت دارد چراکه با برنامه‌ریزی درست در این زمینه می‌توانیم بسیاری از مشکلات حوزه تعاون را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لاهیجان در حوزه صنعت و کارخانجات بسیار شناخته‌شده و به‌عنوان یک‌قطب مطرح است، شهرک صنعتی لاهیجان نیز بسیار فعال است و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای فاز دوم شهرک صنعتی هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان در پایان اضافه کرد: فعالیت شرکت‌های خصوصی و تعاونی لاهیجان در سطح استان در رتبه‌های اول قرار دارد، شرکت‌ها و کارخانجات لاهیجان سهم قابل‌توجهی از صادرات را به خود اختصاص داده‌اند و این صادرات باوجود تحریم‌ها و … همچنان ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.