جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم
    15 شهریور 1397 - 17:37
    شناسه : 137314
    0

    استاندار گیلان گفت: نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم و باید تلاش کنیم تا موضوع بودجه در نگاه مدیران کم اهمیت تر از مقوله مهم برنامه ریزی و مدیریت شود .

    پ
    پ

    IMG 2986 - نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم -

    اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه با عنوان بهره وری در شرایط پیش روی کشور با تمرکز بر بودجه سال۹۸ برگزار شد.

    دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در این نشست مسئولان حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه را نقش آفرینان اصلی در اعتلا و آبادانی کشور خواند و گفت: در مسیر توسعه پرداختن به اصول مدیریتی و برنامه ریزی بر مدار قانونمندی یک ضرورت است.

    وی با اشاره به وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی اظهار کرد: خوشبختانه ایران و به ویژه گیلان ظرفیت های خوبی در شاخص های اقتصادی دارد و استفاده مطلوب از این مواهب در سایه مدیریت و برنامه ریزی می تواند افزایش توان بهره وری و بهبود فضای کسب و کار را به همراه آورد.

    نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم و باید تلاش کنیم تا موضوع بودجه در نگاه مدیران کمرنگ تر از برنامه ریزی و مدیریت شود .

    سالاری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های موجود رونق اقتصادی،اجتماعی و خود اتکایی را به همراه دارد، به ظرفیت های گیلان اشاره کرد و افزود: سواحل گیلان،طبیعت بکر،میزان بارش متناسب در تمام فصول و نیز نیروی انسانی کارآمد از توانمندی های این استان است که می توان با تکیه بر آن اقتصاد داخلی را تقویت کرد.

    وی همچنین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و فرصت دادن به این سرمایه های اقتصادی و اجتماعی در چارچوب قانون تاکید کرد و گفت: رفع موانع سرمایه گذاری تضمینی برای تحول اقتصادی و توسعه کشور به شمار می آید.

    IMG 2894 - نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم -

    IMG 2999 - نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم -

    IMG 2899 - نیازمند گام های جدی تری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی بودجه هستیم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.