×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

123 1024x717 768x537 - حرکت جالب توجه سه روحانی شاخص در همایش ائمه جماعات گیلان -

گیل خبر نوشت: گویا در خلال سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و انتقادات او نسبت به عملکرد دولت و روحانیت مدافع آن ، ۳ تن از حاضران در جلسه در اعتراض به اظهارات سخنران، سالن اجتماعات را ترک کردند.

روحانی در خلال صحبت های خود با اشاره به ضربات عده ای خاص بر پیکره روحانیت در طول تاریخ گفتند: «ضربه‌ای که امروز به حیثیت روحانیت وارد شده تاکنون در هیچ دوره ای حتی در دوره پهلوی و قبل از آن وجود نداشته است. امروز با دولتی مواجه هستیم که به ظاهر وجاهت روحانی دارد ولی با حیثیت روحانیت بازی کرده و این امر در طول تاریخ بی‌سابقه بوده و مردم توقع این امر را نداشتند. وی همچنین ادامه داد: روحانیون از رفتار دولت کنونی راضی نیستند و این امر باید برای مردم تبیین شود.»

جمال یاری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، سید ابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان و کمال تجدد امام جمعه سنگر سه نفری بودند که در اعتراض به اظهارات سخنران، محل برگزاری جلسه را ترک کردند.

گفتنی است بعد از سخنرانی حسن رحیم پورازغدی در همایش حاشیه ساز مدرسه فیضیه قم جمعی از مراجع تقلید از جمله آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی نسبت به توهین نسبت به جایگاه روحانیت اعتراض خود را بیان داشتند. سخنانی که به نظر می رسد دامنه آن به همایش ائمه جماعات در گیلان نیز رسیده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.