جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم ارتقاء توانمندی، توسعه فرهنگی و ساخت الگوی مناسب در سنجش توانمند سازی مددجویان
    19 شهریور 1397 - 10:30
    شناسه : 137462
    0

    سید حمید حسینی در بازدید های دوره ای از کانون اصلاح و تربیت و زندان لنگرود بر ارتقاء توانمندی ، توسعه فرهنگی و ساخت الگوی مناسب در سنجش توانمند سازی مددجویان تاکید کرد.

    پ
    پ

    حمید حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان - لزوم ارتقاء توانمندی، توسعه فرهنگی و ساخت الگوی مناسب در سنجش توانمند سازی مددجویان -

    سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان بهمراه روسای ستادی از مجمومه کانون اصلاح و تربیت استان و زندان زنان رشت و زندان لنگرود بازدید کرد.

    سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان، اولویتهای دهگانه سازمان را به منظور پیشبرد اهداف برنامه ریزی شده زندانهای گیلان موثر و مفید دانست.

    وی روند توسعه در زندانها را پیش نیاز انگیزش عنوان داشت و افزود،: مستلزم آن نقش آفرینی علمی و عملی توسط کارکنان در بالا بردن بهره وری صحیح و مناسب برای ایجاد یک هم افزایی موثر در رشد و تعالی اهداف سازمانی است.

    مدیر کل زندانهای گیلان، ایجاد یک تیم منسجم و شاداب را در اثر بخش بودن حوزه های مختلف زندانبانی یک امر ضروری دانست و گفت: توسعه در هم افزایی با برگزاری برنامه های مشارکتی اثر بخش تر خواهد بود و این خود زمینه مناسبی برای پیشبرد اهداف سازمانی در تمامی زمینه هاست.

    سید حمید حسینی همچنین توسعه فرهنگی و ساخت الگوی مناسب در سنجش توانمند سازی مددجویان با بهره گیری از دانش و علم نوین زندانبانی را مهم برشمرد و افزود: با الگویی چون نیاز سنجی میتوان مسایل و مشکلات را شناسایی و سپس ارزیابی دقیق تا نسبت به رسالت سازمانی فائق آییم.

    وی در پایان نیاز به آموزش را در تحلیل نیازهای فعلی و نیازهای مورد انتظار سازمان یکی از مواردی دانست که باید به آن توجه ویژه شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.