×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

9دختروپسرنوجوان - نقشه شوم مرد بی حیا برای 9 دختر و پسر تهرانی / آنها را با خود می برد + عکس -

به گزارش رکنا، خسرو ۴۵ ساله که مجرد است خودش را مامور مبارزه با مواد مخدر Drugs معرفی می کرد و با ماشین در خیابانها پرسه می زد. او هفت دختر و دو پسر ۹ تا ۱۵ ساله را به بهانه های واهی سوار ماشین می کرد تا به هدف شومش برسد.

وی که با چندین شکایت مشابه تحت تعقیب پلیس Police قرار گرفته بود سرانجام ردیابی و بازداشت شد و دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه تنها دو نفر از شاکی ها که هنگام وقوع جرم ۹ و ۱۵ سال داشتند حاضر شدند. دو دختر ۱۱ و ۱۷ ساله دیروز روبه روی قضات ایستادند و به تشریح ماجرا پرداختند.

دختر ۱۱ ساله گفت: این مرد خودش را مامور پلیس معرفی کرد و از من خواست سوار ماشینش شوم. او می گفت به خاطر حمل مواد مخدر به من مشکوک شده است. من که ترسیده بودم سوار ماشین او شدم اما در میان راه حرف های بدی به زبان آورد و بدنم را لمس کرد. سپس مرا رها کرد و رفت.

شاکی دیگر نیز گفت: من آن زمان ۱۵سال داشتم و از مدرسه به خانه بر می گشتم که به دام این مرد افتادم. او نیت شومی در سر داشت. من گریه کردم تا مرا رها کند اما بعد از لمس کردن بدنم مرا رها کرد.

سپس وکیل مدافع دو شاکی به دفاع پرداخت و گفت: پزشکی قانونی جرم را روی لباس های دو دختر نوجوان گزارش کرده و این نشان می دهد خسرو قصد آزار آنها را داشته است. از این رو برای متهم اشد مجازات می خواهم .

وقتی خسرو در جایگاه ویژه ایستاد منکر اتهاماتش شد و ادعا کرد شاکی ها را نمی شناسد.

اما وکیل مدافع وی گفت: متهم یک بیمار روحی و جنسی است و به همین خاطر دست به چنین کاری زده است.او تا این سن مجرد مانده و بیماری روحی و جنسی اش نیز از سوی پزشکی قانونی تایید شده است. از این با توجه به سابقه بیماری اش تقاضای تخفیف در مجازات را دارم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.