×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مهندس فریدون چگینی - نمایندگان گیلان از انتصابات جوانان در مناصب اجرایی استان حمایت کنند -

بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع محترم نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

سلام و علیکم
با احترام و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) ، همان طور که استحضار دارید، با انتصاب دکتر سالاری به عنوان جوانترین استاندار کشور در استان گیلان و تصمیم ایشان مبنی بر جوانگرایی در مناصب اجرایی استان بارقه ی امید را در دل جوانان استان ایجاد کرد.
استاندار گیلان با هدف ایجاد امید در دل جوانان و تربیت مدیران آینده اقدام به صدور بخشنامه ای در خصوص بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی نمود، اما در این مدت زمان، شاهد مخالفت ها و موافقت هایی از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در استان گیلان بوده ایم ، قطعا امیدواریم که مخالفت ها با اصل موضوع جوانگرایی نبوده است.

بی شک از وضعیت اشتغال کشور و استان گیلان با اطلاع هستید، امروز انتظار ما جوانان این است بیشتر از هر زمان دیگر فضای همدلی و اتحاد را در بین مسئولین استان در خصوص پیگیری مطالبات جوانان ببینیم.
جوانان استان گیلان خوب می دانند که نمایندگانشان در سنین جوانی در سرزمین گیل دارای مسئولیت های اجرایی بوده اند و امروز جوانان دیار سبز گیلان انتظار دارند همه نمایندگان محترم همراه و همگام با استاندار جوان گیلان پیگیر مطالبات جوانان این دیار باشند.

ضمن تشکر از حمایت شما نمایندگان محترم در خصوص طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، امیدوارم بعد از دریافت این نامه به دور از هرگونه اختلاف نظر ، به احترام فرزندان و جوانان غیور سرزمین میرزا و نظر به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جوانگرایی در حوزه های مختلف، جلسه ای را با حضور وزیر محترم کشور ، استاندار محترم استان گیلان و مجمع نمایندگان گیلان مبنی بر حمایت قاطعانه از انتصابات جوانان در مناصب اجرایی برقرار نمایید .
امیدواریم نتیجه جلسه را از طریق رسانه های استان گیلان به اطلاع جوانان این مرز و بوم برسانید.

و من الله التوفیق
فریدون گودرزوند چگینی
فعال سیاسی و اجتماعی استان گیلان
۱۳۹۷/۶/۲۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.