جمعه, 6 مهر 1403 Friday, 27 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43676 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2453×
دستگیری سارقی در قالب پرستار
10 شهریور 1395 ساعت: 19:20
شناسه : 13828
1

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی و دستگیری سارقی كه در قالب مراقبت و نگهداری از سالمند، از خانم مسنی 100 میلیون ریال سرقت كرده بود، در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ هرمز عشقی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری پرستار قلابی خبر داد و اظهار کرد: در پی شكایت خانم مسنی […]

پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی و دستگیری سارقی كه در قالب مراقبت و نگهداری از سالمند، از خانم مسنی 100 میلیون ریال سرقت كرده بود، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ هرمز عشقی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری پرستار قلابی خبر داد و اظهار کرد: در پی شكایت خانم مسنی مبنی بر اینكه مبلغ 100میلیون وجه نقد وی سرقت شده است، شناسایی و دستگیری سارق در دستوركار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینكه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد كه سارق وجه نقد پرستار این خانم مسن بوده، افزود: زن 35ساله ای كه وظیفه مراقبت و نگهداری از پیرزن را برعهده داشته با خوراندن داروی خواب آور به وی، 100 میلیون ریال از داخل كمد سرقت و متواری شده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه ماموران پلیس آگاهی محل اختفاء متهم را در استان تهران شناسایی كردند، گفت: متهم با ترفندی پلیسی به شهرستان بندرانزلی احضار شده و دستگیر شد.

سرهنگ عشقی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشكیل پرونده و معرفی به قوه قضائیه با قرار وثیقه 400میلیون ریالی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، از نگهداری پول و اشیاء گرانقیمت در منزل خودداری كرده و در صورتی كه حضور فردی به عنوان پرستار جهت نگهداری سالمند یا كودك در منزل لازم است، حتما به مراكز معتبر و دارای پروانه كسب كه اقدام به ارائه چنین خدماتی می كنند، مراجعه نمایند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.