پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساده زیستی و گره گشایی از مشکلات مردم از مصادیق خدمت صادقانه است
    03 مهر 1397 - 10:47
    شناسه : 138597
    0

    فرماندار شهرستان رشت با اشاره به مشکلات معیشتی و شرایط عمومی حاکم بر جامعه، گفت: ساده زیستی، گره گشایی از مشکلات مردم، حضور در بین آن ها و رسیدگی به مطالباتشان از مصادیق خدمت صادقانه است که می تواند علاوه بر تقویت اعتماد مردم، روند خدمت رسانی را تسهیل کند.

    پ
    پ

    IMG 0641 - ساده زیستی و گره گشایی از مشکلات مردم از مصادیق خدمت صادقانه است -

    میرشمس مومنی زاده در این نشست صمیمی که در اولین روز کاری خود، پیش از ظهر امروز با حضور معاونین و جمعی از همکاران صورت گرفت، ضمن قدردانی از زحمات آیت الله فلاحتی، خواستار حمایت و پشتیبانی بیش از پیش وی شد و گفت: یقینا بهره مندی از توصیه های شما می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و تنگناها باشد.

    وی با اشاره به مشکلات معیشتی و شرایط عمومی حاکم بر جامعه، گفت: ساده زیستی، گره گشایی از مشکلات مردم، حضور در بین مردم و رسیدگی به مطالبات آن ها از مصادیق خدمت صادقانه است که می تواند علاوه بر تقویت اعتماد مردم، روند خدمت رسانی را تسهیل کند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان، مطالبات مردم درخصوص وضعیت روستاهای سراوان و فخب را مهم تلقی کرد و با تاکید بر لزوم توجه به مقوله گردشگری و بهره گیری از ظرفیت هایی نظیر تالاب عینک، تصریح کرد: باید از ظرفیت های ملی برای به سرانجام رساندن پروژه های پرحجم شهرستان بهره ببریم و این موضوع، پیگیری و تلاش مستمر می طلبد. دکتر مومنی زاده در پایان سخنانش اظهار داشت: مسئولیت خدمت به مردم نعمتی بزرگ است که وظیفه داریم با خدمتی شبانه روزی، جهت رشد و توسعه همه جانبه، در سایه تعامل با مجموعه مدیریتی شهرستان و با بهره گیری از حمایت، هدایت و پشتیبانی استاندار گیلان و نماینده مقام معظم رهبری در استان گام های مثبتی برداریم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.