جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیوند دست قطع شده کشاورز تالشی + تصویر
    11 شهریور 1395 - 12:27
    شناسه : 13869
    1

    دست جوان 30 ساله تالشی که هنگام کار با کمباین قطع شده بود با عمل جراحی موفقیت آمیز پزشک آستارایی پیوند زده شد. به گزارش «بامردم»، یک کارگر 30 ساله روستایی در شهرستان تالش هنگام کار با کمباین دچار حادثه آمپوتاسیون (قطع شدگی کامل) از ناحیه ساعد و مچ دست راست شد. پس از انتقال […]

    پ
    پ

    دست جوان 30 ساله تالشی که هنگام کار با کمباین قطع شده بود با عمل جراحی موفقیت آمیز پزشک آستارایی پیوند زده شد.

    به گزارش «بامردم»، یک کارگر 30 ساله روستایی در شهرستان تالش هنگام کار با کمباین دچار حادثه آمپوتاسیون (قطع شدگی کامل) از ناحیه ساعد و مچ دست راست شد.
    پس از انتقال فرد مذکور و دست قطع شده وی به بیمارستان گیل گلسار، عمل جراحی پیوند دست با موفقیت انجام شد.
    دکتر بهزاد عباسقلی زاده فوق تخصص جراحی دست و اعصاب محیطی و پزشک معالج این فرد گفت: دست بیمار، له و قطع شده بود اما تیم جراحی توانست در مدت هشت ساعت کار تیمی با منسجم کردن استخوان ها، ترمیم و پیوند دو سرخرگ، سه سیاهرگ، دو عصب اصلی و 25 تاندون دست بیمار را با موفقیت پیوند بزند.
    این پزشک آستارایی افزود: خوشبختانه پس از گذشت 9 روز از عمل جراحی، حال عمومی بیمار مطلوب و دست پیوند شده نیز زنده و خوب است و بیمار می تواند انگشت های دست پیوند شده را حرکت دهد.
    وی اظهار کرد: برای جلوگیری از صدمه دیدن عضو قطع شده، باید حتما سرد نگه داشته شود اما در ارتباط مستقیم با یخ و سرم نمکی گرم نباشد.

     82213207-70985117

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.