پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وعده سرخرمن مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان محقق نشد! / از آن دو هفته مورد نظر لطفی، قریب به یک ماه می گذرد و خبری از حضور وزیر نیرو در گیلان نیست
    08 مهر 1397 - 0:21
    شناسه : 139000
    0

    کاظم لطفی، مدیرعامل آب منطقه ای گیلان اما بهتر از هر کسی می دانست این مناقشه اگر ادامه پیدا کند، بیشتر از همه پایه های لرزان صندلی مدیریتی او را خواهد لرزاند.

    پ
    پ

    کاظم لطفی - وعده سرخرمن مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان محقق نشد! / از آن دو هفته مورد نظر لطفی، قریب به یک ماه می گذرد و خبری از حضور وزیر نیرو در گیلان نیست - آب منطقه‌ای گیلان

    خزر نوشت: پس از سفر یک روزه وزیر نیرو به گیلان بود که نام سد لاسک بر سر زبان ها افتاد. سفری که در آن قرار بود وزیر نیرو کلنگ احداث این سد پرحاشیه را بر زمین بزند اما مخالفت هایی مانع از آن شد. مخالفان مدعی بودند که احداث این سد یکی از شاهرگ های حیاتی تالاب انزلی را قطع خواهد کرد و سرنوشت دریاچه ارومیه، در انتظار تالاب خواهد بود. در مقابل افتخاری، نماینده فومن مخالفان احداث این سد را سودجویانی خواند که ساکن روستای لاسک نیستند اما عواقب کارشکنی هایشان را مردم خواهند داد.

    سرانجام هم وزیر نیرو بدون کلنگ زنی به پایتخت برگشت تا مناقشه بر سر احداث یا عدم احداث این سد به بالاترین حد خود برسد. کاظم لطفی، مدیرعامل آب منطقه ای گیلان اما بهتر از هر کسی می دانست این مناقشه اگر ادامه پیدا کند، بیشتر از همه پایه های لرزان صندلی مدیریتی او را خواهد لرزاند. شاید به همین دلیل هم بود که به فاصبه چند روز پس از بازگشت وزیر نیرو به تهران، لطفی خبر از حضور دوباره وزیر نیرو در گیلان داد و گفت: عملیات اجرایی سد لاسک شفت حداکثر تا دو هفته دیگر با حضور وزیر نیرو آغاز می‌شود!

    به عبارت دیگر، لطفی مدعی شده بود وزیری که در زمان حضور خود در گیلان حاضر به کلنگ زنی سد لاسک نشده بود، قرار است دو هفته دیگر دوباره به گیلان برگردد و سد لاسک را کلنگ بزند! ادعایی عجیب و غیرقابل باور!

    حالا اما از آن دو هفته مورد نظر لطفی، قریب به یک ماه می گذرد و خبری از حضور وزیر نیرو در گیلان نیست. کلنگ سد لاسک بر زمین نخورده و از همه بدتر اینکه نماینده فومن بهره برداری از سد باغبانان را که آماده هم شده، منوط به کلنگ زنی سد لاسک کرده است! سرانجام این سد چه خواهد شد و زورآزمایی موافقان و مخالفان چه زمانی به اتمام خواهد رسید، خدا می داند!

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.