شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توهین بی‌شرمانه یک نشریه صومعه‌سرایی به شهر رشت
    08 مهر 1397 - 16:55
    شناسه : 139044
    0

    نشریه گیل رخ صومعه‌سرا در کانال تلگرامی خود خبر از انتشار یادداشتی با قلم سردبیر خود حمیدرضا رمضانی داده است که در آن از روتیتر شرم‌آور رشت، عروس هزار داماد استفاده‌شده است.

    پ
    پ

    نشریه گیل رخ به رشتی ها 560x410 - توهین بی‌شرمانه یک نشریه صومعه‌سرایی به شهر رشت -

    در شرایطی که تنها دو ماه از دوران سرپرستی علی بهارمست در شهرداری رشت می‌گذرد و قانوناً وی حدود یک ماه دیگر می‌تواند در این سمت حضور داشته باشد، برخی کاسه‌هایی داغ‌تر از آش شده و به توهین علیه شهر رشت می‌پردازند.

    در یکی از آخرین اقدامات، نشریه گیل رخ صومعه‌سرا در کانال تلگرامی خود خبر از انتشار یادداشتی با قلم سردبیر خود حمیدرضا رمضانی داده است که در آن از روتیتر شرم‌آور رشت، عروس هزار داماد استفاده‌شده است.

    رمضانی که خود یکی از کاندیداهای ناکام انتخابات شورای شهر صومعه‌سرا بوده است، از عنوانی برای یادداشت خود استفاده کرده که خشم هر رشتوندی را برمی انگیزد.

    در پایان از مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان درخواست می‌شود تا با ورود به اقدامات این‌چنینی و تفرقه‌افکنانه، برخوردی جدی با نشریات و رسانه‌هایی داشته باشند که اقدام به هتاکی علیه سایر شهرها و اقوام می‌کنند.

    • منبع خبر : سپیدخبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.