شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ده دقیقه پایانی برای ایران کافی بود
    11 شهریور 1395 - 23:30
    شناسه : 13918
    0

    دو تیم ملی فوتبال ایران وقطر در اولین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفته‌اند. تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، در ورزشگاه آزادی تهران و در برابر بیش از ۷۸ هزار تماشاگر به مصاف تیم ملی قطر است. […]

    پ
    پ

    دو تیم ملی فوتبال ایران وقطر در اولین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

    تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، در ورزشگاه آزادی تهران و در برابر بیش از ۷۸ هزار تماشاگر به مصاف تیم ملی قطر است.

    تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه و  مهدی طارمی.

    تیم ملی قطر نیز در این بازی با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت.

    تیم ملی قطر: امین لکومت، عبدالکریم حسن، لوئیز جونیور، علی اسدالله، رودریگو تاباتا، حسن الهیدوس،  سباستین سوریا، پدرو کوریا، خوخه، احمد یاسر، کریم بوزیاف.

    در فاصله کمتر از ده دقیقه به زمان شروع بازی، بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند و پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، همه چیز برای برگزاری این بازی آماده است.

    راس ساعت ۲۱ بازی با سوت کریشانتا دیلان، داور سریلانکایی آغاز شد.

    تیم ملی کشورمان در دقایق ابتدایی بازی چند حمله را روی دروزاه قطر ترتیب داد که هیچکدام از این حملات به جایی نرسید.

    دقیقه ۲: سانتر رامین رضائیان روی دروزاه قطر با ضربه سر سردار آزمون همراه بود که این ضربه در میان راه توسط مدافعان قطر برگشت داده شد.

    دقیقه ۳: توپ ارسالی بازیکنان ایران توسط مدافع قطر به پشت محوطه جریمه این تیم برگشت داده شد که شوت علیرضا جهانبخش در برگشت با اختلاف از کنار دروازه عنابی‌ها به اوت رفت.

    دقیقه ۱۱: سباستین سوریا مهاجم تیم ملی قطر از سمت راست خط دفاع ایران وارد محوطه جریمه شد که ضربه او از زاویه بسته توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

    دقیقه ۱۷: دفع اشتباه توپ توسط احسان حاج صفی باعث شد الهیدوس پا به توپ وارد محوطه جریمه ایران شود که ضربه آرام این بازیکن نیز به راحتی توسط بیرانوند مهار شد.

    دقیقه ۱۹: ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه قطر به نفع ایران اعلام شد که شوت آرام عزت الهی را دروازه بان قطر به راحتی مهار کرد.

     1200x719xphoto 2016 09 01 21 24 45.jpg.pagespeed.ic.iZ8rOLODmP - ده دقیقه پایانی برای ایران کافی بود -

     دقیقه ۲۱: شوت اشکان دژاگه از پشت محوطه جرمه قطر، از کنار دروازه به اوت رفت.

    دقیقه ۳۱: پاس عزت الهی از میانه میدان، پشت محوطه جریمه قطر به آزمون رسید که او با یک پاس در عمق خوب جهانبخش را در موقعیتی بسیار عالی قرار داد، اما ضربه هافبک تیم ملی در یک شرایط ایده‌آل از بالای دروازه قطر به خارج رفت.

     دقیقه ۴۰: تکل بد اشکان دژاگه روی الهیدوس، باعث شد تا داور اولین کارت زرد این بازی را به بازیکن شماره ۲۱ تیم ملی ایران نشان بدهد.

    دقیقه ۴۵: بعد از اینکه خطای بازیکن قطری روی عزت الهی از سوی داور خطا تشخیص داده نشد، توپ تبدیل به یک موقعیت خطرناک برای تیم ملی قطر شد که ضربه مهاجم قطر در شرایطی تقریباً مناسب، از بالای دروازه بیراوند راهی اوت شد. بعد از این صحنه، کی روش و نفرات روی نیمکت ایران به شدت به داور چهارم اعتراض کردند.

    یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول از سوی داور چهارم اعلام شد.

    پایان نیمه اول

    پس از ۱۵ دقیقه استراحت دو تیم در پایان نیمه اول، با سوت دیلان سریلانکایی نیمه دوم بازی آغاز شد.

    در شروع نیمه دوم تیم قطر چند حمله را روی دروازه کشورمان تدارک دید که این حملات راه به جایی نبرد.

    دقیقه ۵۷: پاس در عمق عالی جهانبخش در موقعیتی خوب به دژاگه رسید، ولی اشکان نتوانست توپ را خوب کنترل کند و این موقعیت از دست رفت.

    دقیقه ۶۰: سردار آزمون با حرکتی زیبا پا به توپ به عمق دفاع قطر زد که با وجود همراهی طارمی و دژاگه، مدافعین قطر این توپ را دفع کردند.

    دقیقه ۶۸: اولین تعویض در تیم ملی ایران انجام شد و وحید امیری به جای دژاگه وارد زمین شد.

    دقیقه ۷۳ : ضربه کرنر آندو تیموریان با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه بود که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه قطر به بیرون رفت.

    دقیقه ۷۶: دومین تعویض در تیم ملی کشورمان انجام شد و رضا قوچان نژاد به جای مهدی طارمی وارد زمین شد.

    دقیقه ۷۷: شوت سرکش و خطرناک خوخی، بازیکن شماره ۱۶ قطر با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرواند راهی اوت شد.

    photo 2016 09 01 22 33 50 - ده دقیقه پایانی برای ایران کافی بود -

    دقیقه ۷۹: تمارض بازیکن قطری با اعتراض شدید تماشاگران روبرو شد.

    دقیقه ۸۴: سومین تعوضی تیم ملی نیز انجام شد و کریم انصاری فر به جای سردار آزمون به زمین آمد.

    دقیقه ۸۵: ضربه سر مهاجم قطر از روی کرنر ارسالی را بیرانوند دفع کرد.

    دقیقه ۸۸: خطای پژمان منتظری روی مهاجم قطر منجر به دریافت دومین کارت زرد بازیکنان تیم ملی در این بازی شد.

    وقت کشی بازیکنان قطر اعتراض شدید تماشاگران را در پی داشت.

    ۶ دقیقه وقت اضافه از سوی داور چهارم اعلام شn.

    دقیقه ۴+۹۰: کریم انصاری فر دفع ناقص لکومته را در میانه راه گرفت و سپس توپ را به قوچان نژاد سپرد تا مهاجم تیم ملی در واپسین لحظات دروازه قر را باز کند.

    بعد از این گل بازیکنان و کادر فنی دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند و به زد و خورد پرداختند که در پی این اتفاقات برای دقایقی بازی متوقف بود.

    دقیقه ۹+۹۰: پاس در عمق آندرانیک به جهانبخش رسید تا او پس از فریب مدافع قطر، با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کند.

    پایان بازی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.