پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شناسایی و دستگیری دو سارق در شهرستان های رشت و شفت
    12 شهریور 1395 - 13:50
    شناسه : 13932
    0

    ماموران نیروی انتظامی رشت و شفت، دو سارق این شهرستان ها را شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش «بامردم»، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۳ خبر داد . سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان رشت، ماموران کلانتری […]

    پ
    پ

    ماموران نیروی انتظامی رشت و شفت، دو سارق این شهرستان ها را شناسایی و دستگیر کردند.

    به گزارش «بامردم»، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۳ خبر داد .
    سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان رشت، ماموران کلانتری ۱۳ خودرو سرقتی را در حوزه ماموریتی مشاهده و با اقدام بموقع، خودرو را توقیف و سارق را دستگیر کردند.
    وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های ماموران به سرقت یک دستگاه خودروی دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: ماموران خودرو را در مسکن مهر شهرستان رشت که توسط سارق رها شده بود، کشف کردند.
    فرمانده انتظامی شهرستان رشت به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    ** دستگیری سارق سابقه دار با شش فقره سرقت کابل برق در شفت
    بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شفت از دستگیری سارق سیم های برق با شش فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ علی صداقت گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت کابل های برق در چند محور فرعی و روستایی، با بررسی های به عمل آمده و انجام اقدامات نامحسوس، ماموران آگاهی به فردی که از متهمان سابقه دار بود، مشکوک شده و او را دستگیر کردند.
    وی بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه با ذکر روش های سرقت و اتهامات وارده به شش فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
    سرهنگ صداقت از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک به سرقت، موضوع را سریعا از طریق سامانه مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.انتهای پیام /*

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.