جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آبگرفتگی و خسارت ناشی از وزش باد شدید در رشت گزارش نشده است
    12 شهریور 1395 - 13:53
    شناسه : 13933
    1

    فرماندار شهرستان رشت گفت: تاکنون گزارشی از آبگرفتگی و خسارت ناشی از وزش باد شدید در رشت گزارش نشده است. به گزارش «بامردم»، سید عیسی مهدوی افزود: براساس گزارش های دریافتی از بخشداری های این شهرستان، تاکنون آبگرفتگی معابر و یا مشکل های دیگر ناشی از بارش شدید باران و وزش باد شدید نداشته ایم. […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان رشت گفت: تاکنون گزارشی از آبگرفتگی و خسارت ناشی از وزش باد شدید در رشت گزارش نشده است.

    به گزارش «بامردم»، سید عیسی مهدوی افزود: براساس گزارش های دریافتی از بخشداری های این شهرستان، تاکنون آبگرفتگی معابر و یا مشکل های دیگر ناشی از بارش شدید باران و وزش باد شدید نداشته ایم.
    اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرده که نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه خنک و بارش زا به منطقه است که بر این اساس، شرایط برای بارندگی، وزش باد (گاهی شدید) ، رعد و برق و نیز کاهش دما مهیاست.
    بر اساس این گزارش، آسمان امروز (جمعه) استان ابری و مه آلود، بارندگی، وزش باد (گاهی شدید) ، رعد و برق همراه با کاهش دماست ضمن اینکه دریا طی امروز برای شنا نامناسب است.
    شهرستان رشت با شش بخش، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
    شهرستان رشت 22 کیلومتر نوار ساحلی دارد.
    بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا از آستارا، بارش باران که از عصر دیروز (پنجشنبه) در مناطق غربی استان گیلان آغاز شده، موجب آبگرفتگی خیابان های آستارا شده و مسافران تعطیلات پایان هفته این شهرستان را غافلگیر کرده و تردد شهروندان در معابر این شهر به کندی صورت می گیرد.
    بارش باران همچنین با ایجاد اختلال در تردد در جاده های منتهی به شهرستان آستارا ، برخی از رانندگان را با کاهش دید جاده ای و توقف مقطعی مواجه کرده است. /ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.