پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با همه توان در خدمت هنرمندان مودعو هستیم
    12 شهریور 1395 - 18:37
    شناسه : 13969
    0

    نماینده شهردار در دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان: با همه توان در خدمت هنرمندان مودعو هستیم. به گزارش «بامردم»، بهمن مرتضی پور نماینده شهردار در دبیرخانه جشنواره و مسئول حراست شهرداری لاهیجان در گتفگویی اظهار داشت: گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره از 12 استان کشور در 13 شهریور ماه وارد لاهیجان خواهند […]

    پ
    پ

    نماینده شهردار در دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان: با همه توان در خدمت هنرمندان مودعو هستیم.

    به گزارش «بامردم»، بهمن مرتضی پور نماینده شهردار در دبیرخانه جشنواره و مسئول حراست شهرداری لاهیجان در گتفگویی اظهار داشت: گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره از 12 استان کشور در 13 شهریور ماه وارد لاهیجان خواهند شد.
    مرتضی پور افزود: اعضای دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند و همکاران شهرداری لاهیجان با فراهم نمودن شرایط اسکان مهمانان، آماده استقبال و پذیرایی از هنرمندان ارزنده کشور هستند.
    وی گفت: به رسم مهمان نوازی پر آوازه مردم لاهیجان، با همه توان در خدمت هنرمندان مودعو هستیم و با توجه به فضای خوب و امکانات مناسب همه مهمانان در هتل فجر اسکان خواهند داشت.
    مرتضی پور در توضیح انتخاب محل اسکان افزود: هتل فجر لاهیجان که از فضای خوبی برای اسکان و پذیرایی برخوردار است در طول چند سال جشنواره همکاری خوبی با ما داشته و امیدواریم امسال هم مهمانان جشنواره که از 12 استان کشور به این شهر میایند با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند.
    نماینده شهردار لاهیجان در دبیرخانه جشنواره همچنین اذعان داشت: این جشنواره از تاریخ 13 الی 15 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد و با 100 اجرا در 7 نقطه شهر به نمایش در خواهد آمد که همکاران حراست شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تأمین فضای مناسب جهت اجرای نمایش تمهیدات لازم را فراهم نموده اند.
    مرتضی پور در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که مردم فهیم و فرهیخته لاهیجان که در مهمان نوازی شهره می باشند با حضور خود در مکان های اجرا از هنرمندان و این جشنواره استقبال نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.