×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا - فرار ناموفق کلاهبردار و سارق حرفه ای از دادسرای رشت -

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، فردی که به اتهام آدم ربایی و سرقت مسلحانه به دادسرای رشت منتقل شده بود قبل از جلسه محاکمه به قصد فرار از پنجره ساختمان دادسرا به پایین پرت شد.

علی مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در تشریح این خبر عنوان نمود: “محمد رسول جاوید” که پیش از این نیز با سوابق کیفری متعدد مانند کلاهبرداری و حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح جنگی به حبس محکوم شده و با قید وثیقه آزاد بود روز گذشته نیز به اتهام دیگری برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

مصطفوی نیا در ادامه افزود: این فرد برای لحظه ای با استفاده از غفلت ماموران آگاهی که چند قدم دورتر از او ایستاده بودند فرصت را غنیمت شمرده و خود را به پنجره راهرو رساند که هنگام فرار از پنجره ساختمان دادسرا به پایین پرت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین اظهار داشت: فرار این فرد ناموفق بوده و پس از پرت شدن از پنجره دچار جراحت گردید که توسط تیم فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد و آخرین گزارش ها خبر از حال مساعد وی دارد.

گفتنی است این فرد که در گذشته براساس گزارشات مردمی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از مراجعین به دستگاه قضایی توسط مرکز حفاظت اطلاعات دادگستری گیلان تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده بود، در آخرین عمل مجرمانه اش، قصد داشت تا با همدستی دو نفر دیگر از یک باب طلافروشی در خیابان منظریه رشت سرقت کند که با هوشیاری پلیس آگاهی برای بار دیگر به دام افتاده و به دست قانون سپرده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.