×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از ورود خودروهای مدرن با پلاک منطقه انزلی به ناوگان تاکسیرانی شهر رشت خبر داد.

به گزارش «بامردم»، مرتضی شریفی با اشاره به مشکل فرسودگی ناوگان تاکسیرانی شهر رشت گفت: رشت با داشتن ۱۵۰۰ دستگاه خودروی تاکسی با عمر بالای ۱۰ سال یکی از فرسوده ترین ناوگان تاکسیرانی را در کل کشور دارد که نوسازی این تعداد ناوگان فرسوده به طور متوسط سرمایه ای حدود ۳۰۰ تا۴۰۰ میلیارد ریال را طلب می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت یکی از اولویت های سازمان تاکسیرانی رشت را استفاده از خودروهای منطقه ازاد برای نوسازی ناوگان فرسوده دانست و افزود: در همین راستا پیگیری های زیادی در چند ماهه اخیر با حمایتهای بی شائبه استاندار محترم گیلان، مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران کل دفتر امور شهری و دفتر فنی استانداری و همچنین محمد ثابت قدم شهردار  رشت و دکتر رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت جهت رفع موانع پیش روی استفاده از ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی صورت گرفته است و این هماهنگی ها به مراحل مناسبی رسیده است و درصورت کامل شدن در آینده ای نزدیک انشاا… اجرایی خواهد شد .

شریفی با بیان اینکه فرسودگی ناوگان هم برای رانندگان و هم شهروندان مشکل ساز است گفت: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم، فرصت خدمت رسانی بهتر و درخور مردم فهیم و با فرهنگ شهر رشت فراهم شود و برای همکاران تاکسیران ما نیز شرایط مطلوب کاری با خودروهای با کیفیت فراهم گردد.

مرتضی شریفی در پایان با اشاره به راه اندازی تاکسی فرهنگی در رشت توسط همکار خوش ذوق تاکسیران ساحل فیلسوف، از وی تشکر کرد و گفت: این طرح فرهنگی در سازمان تاکسیرانی به نام این تاکسیران فرهنگ دوست ثبت شده و از این طرح و توسعه آن حمایت خواهد شد.

ایلنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.