×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

سید ابوالفضل رضوی - اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ریاست جمهوری آغاز شد -

به گزارش ایرنا، رضوی امروز در پنجمین همایش ملی روز روستا و عشایر که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: این آخرین همایشی است که در خدمت روستاییان عزیز هستم زیرا قانون بازنشستگی ما را از ادامه خدمت محروم می کند.

وی با بیان این که از همه دوستان بابت همه قصورها عذرخواهی می کنم، افزود: بزرگ ترین خاطره و خوبی کارم این بود که این توفیق را نصیب من کرد تا در خدمت بهترین اقشار جامعه باشم، از همکاری مدیران کل و استانداران ۳۱ استان تشکر می کنم.

به گزارش ایرنا، قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در جلسه علنی سه شنبه ششم شهریورماه ۹۷ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۲۱ شهریورماه جاری به تایید شورای نگهبان رسید.

رییس مجلس شورای اسلامی شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ طی نامه ای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را برای اجرا به رییس جمهوری ابلاغ کرد.

رییس جمهوری نیز این قانون را برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد و از اول مهرماه این قانون به اجرا گذاشته شد و بازنشستگان تا ۶۰ روز مهلت ترک مسئولیت های خود را دارند.

بر اساس این قانون، بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی به استثنای روسای قوا، معاون اول رییس جمهوری، نواب رییس مجلس، اعضای شورای نگهبان، وزیران، نمایندگان مجلس و معاونان رییس جمهوری ممنوع است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.