چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همایش اهالی شعر و ادب به مناسبت روز بزرگداشت حافظ در لاهیجان برگزار می‌شود
    17 مهر 1397 - 15:16
    شناسه : 139926
    1

    دبیر همایش اهالی شعر و ادب به مناسبت روز بزرگداشت حافظ در لاهیجان عنوان کرد: به مناسبت روز بزرگداشت حافظ همایشی با حضور شاعران برجسته‌ی استان و کشور در لاهیجان برگزار می‌شود.

    پ
    پ

    اسدی - همایش اهالی شعر و ادب به مناسبت روز بزرگداشت حافظ در لاهیجان برگزار می‌شود - با مردم

    نیما اسدی در گفت‌وگو با «با مردم» در این رابطه اظهار داشت: برای اولین بار همایش اهالی شعر و ادب به مناسبت روز بزرگداشت حافظ با حضور شاعران برجسته‌ی استان و کشور ساعت 16 روز پنج‌شنبه ۱۹ مهر در سالن شهرداری لاهیجان (جنب ساختمان شورای شهر) برگزار می‌شود.

    وی افزود: در این همایش شاعران برجسته استان و کشور حضور دارند و قرار است از کتاب «…تا خودکشی» نوشته شهاب قاسمی رونمایی شود.

    دبیر همایش اهالی شعر و ادب لاهیجان گفت: این همایش به همت شهرداری و شورای اسلامی، کمیته فرهنگ و هنر حاما و فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود و ورود همه علاقه‌مندان به این همایش آزاد است.

    اسدی در پایان عنوان کرد: از استاد گران‌قدرم نوید دانایی هوشیار که در دعوت از شاعران نامدار استان و کشور برای حضور در این همایش ما را همیاری کردند تشکر می‌کنم.

    photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۰۹ ۱۳ ۵۷ ۲۲ - همایش اهالی شعر و ادب به مناسبت روز بزرگداشت حافظ در لاهیجان برگزار می‌شود - با مردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.